شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
شهردار شادگان گفت: بحران و فوران فاضلاب در معابر شهری خسارت‌های بسیاری در بخش زیرسازی و آسفالت این شهر وارد کرده که بسیار نگران‌کننده است.

حسن مزبانی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر اکثر معابر این شهر با فوران فاضلاب و شکستگی‌های مکرر لوله‌ها در وسط معابر رو‌به‌رو است که باعث ایجاد خسارت به زیرسازی و آسفالت شده، ولی متأسفانه تاکنون اداره آبفا این شهرستان کار مناسبی برای حل این مشکل انجام نداده است.

وی ادامه داد: با تشکیل جلسات متعدد و مکرر با اداره آبفا در رابطه با رفع مشکلات موجود، هیچ اقدامی برای رفع آن صورت نگرفته است.

شهردار شادگان اضافه کرد: فوران فاضلاب در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر قابل مشاهده است و بیشتر ساکنان این شهر از رها‌سازی فاضلاب در معابر ناراضی هستند.

مزبانی‌پور گفت: به‌علت شکستگی مکرر و برای پنجمین‌بار، فاضلاب خیابان‌های شیرازی، پاسداران غربی، جمهوری اسلامی، شهید عراقی و تمامی فرعی‌های منتهی به این خیابان‌ها غرق فاضلاب شده به گونه‌ای که تردد عابران و مردم این مناطق را مختل کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون با فوران فاضلاب خسارت‌های فراوانی به زیرسازی و آسفالت این معابر وارد شده که علت این امر فرسودگی خط تحت فشار 6 اینچ تلمبه‌خانه شماره 6 است که تقریباً یک کیلومتر آن نیاز به تعویض دارد و تا زمانی که این کار انجام نگیرد مشکل حل نخواهد شد.

مزبانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سه نقطه شکستگی، در حال حاضر امکان فعال کردن و در مدار آوردن تلمبه‌خانه‌ها به‌طور کامل وجود ندارد و نتیجه آن فوران فاضلاب در سطح شهر بوده که شهرداری را با چالش جدی مواجه کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار