اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

شوشان: مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیام نوروزی خود خطاب به کارکنان شرکت، صنعت حفاری را موجب مباهات و افتخار روزافزون در عرصه های ملی برشمرد. پیام نوروزی مهندس حیدر بهمنی، مدیر عامل شرکت ملی حفاری بدین شرح است: و باز هوای شاداب به عشرتگاه باغ و لاله زار ها راه میگشاید و گلهای سرخ و زرد و نیلوفری را که در سبزه زار ها می رویند نوازش میدهد و آنگاه پربار چمن را به نظاره می نشیند و در آستـانه فصل شکوفایی و تحول طبیعت پیام نوروزی وزیر نفت و مدیران ارشد نفتی خطاب به همکارن صنعت نفت، با استعانت از دریای فضل و کرم الهی، صمیمانه ترین تبریکات خود را بمناسبت حلول سال نو و بهار پر طراوت به ملت شریف ایران - تلاشگران صنعت نفت به ویژه سخت کوشان صنعت حفاری تقدیم میدارم. سال 1390، سال جهاد اقتصادی را با کار و تلاش مضاعف آغاز و با کارنامه ای درخشان به پایان رساندیم. در سالی که گذشت این شرکت با سعی و تلاش سخت کوشان صنعت حفاری شاهد دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف بوده است که توسعه ناوگان عملیاتی و فنی، حضـوری فعال در پروژه های ملی، بکارگیـری فناوریهای نوین، حمایت از ساخت داخل، اشتغال زایی و کارآفرینی بخشی از این دستاوردهاست.

اکنون این نهال پس از گذشت سه دهه فعالیت غرورآفرین در مسیر رو به توسعه و شکوفایی خود، به درختی تنومند تبدیل گردیده که در سایه سار آن نه تنها صنعت نفت بلکه مجموعه نظام صنعتی این مرز و بوم بر خود بالیده و موجب مباهات و افتخار روزافزون در عرصه های ملی گردیده است. آنچه در ایام منتهی به پایان سال گذشته حسن ختام بیشتری بخشید، دیدار با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) و اظهار رضایتمندی معظم له از کارنامه درخشان تلاشگران صنعت نفت بود که قطعا نقش شما همکاران عزیز در این برگ زرین بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت بوده است.

مجددا فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ سالی سرشار از تندرستی، شادکامی و پیروزی را برای آحاد ملت بزرگ ایران، تلاشگران صنعت نفت و یکایک شما همکاران ارجمند و خانواده های معززتان آرزومندم. بیاد داشته باشیم همه این دستاوردها را مدیون خون شهداء و ایثار رزمندگان، جانبازان، آزادگان و از خودگذشتگی خانواده های معزز آنها هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار