شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

رییس هیات ورزشهای همگانی آبادان از برگزاری یک دوره مسابقه ضربات پنالتی و روپایی به مناسبت هفته المپیک در آبادان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، محمودرضا شیرازی افزود: در این مسابقات که به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان و با همکاری روابط عمومی شهرداری آبادان انجام شد، بیش از 60 نفر از شهروندان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان این مسابقات، در بخش روپایی و کنترل توپ، آقایان امیر سلطانی، مهرداد عشافیلی و عبداله انصاریان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند که جوایزی نیز به رسم یادبود دریافت کردند.

شهردار آبادان اضافه کرد: در بخش ضربات پنالتی نیز 6 تیم به رقابت پرداختند که در پایان "تیم نفت" متشکل از مجید رکابدار، مسعود رکابدار، محسن دشتی زاده، آرش پرتو و حسن ریحانی با حذف رقیبان به عنوان تیم نخست معرفی شدند و جوایزی به آنها تعلق گرفت.

رییس هیات ورزش های همگانی آبادان، در خصوص ادامه برگزاری مسابقات و برنامه های عصرگاهی در زمین چمن مصنوعی شهدای شرکت نفت (جنب سینما نفت) در روزهای آینده گفت: مسابقات طناب زنی و طناب کشی در روز سه شنبه و مسابقه داژبال (وسطی) در روز چهارشنبه از دیگر برنامه های هفته المپیک در آبادان است که زیرنظر این هیات برگزار می شود.

شیرازی تصریح کرد: این مسابقات که با هدف افزایش سلامت و ایجاد نشاط و شادابی بیشتر شهروندان برگزار می شود، مورد استقبال شایانی قرار گرفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار