شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
رئیس هیأت کشتی استان خوزستان از تصمیم‌گیری این هیأت برای ناتمام ماندن رقابت‌های کشتی ساحلی در آبادان خبر داد.

حسن مختاری در گفت‌وگو با فارس ، در رابطه با ناتمام ماندن رقابت‌های کشتی ساحلی انتخابی استان خوزستان اظهار کرد: مسابقات کشتی ساحلی انتخابی باشگاه‌های خوزستان گرامی‌داشت «زنده‌یاد غلامرضا حاج‌مؤمن» با حمایت اداره ورزش و جوانان و شهرداری آبادان، همچنین منطقه آزاد اروند به میزبانی هیأت کشتی آبادان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 13 شهرستان از استان خوزستان در زمین ساحلی شرکت پالایش نفت آبادان واقع در منطقه به وارده جنوبی این شهرستان انجام گرفت.

رئیس هیأت کشتی آبادان تصریح کرد: در این رقابت‌های اغلب پیشکسوتان، کارشناسان و مسئولان کشتی استان خوزستان حضور داشتند که به جذابیت رقابت‌ها افزود.

مختاری افزود: در حین برگزاری این رقابت‌ها وزش بادهای شدید و بارش باران، همچنین پرتاب اشیایی از سقف استخر مجاور این زمین که به‌وسیله طوفان بر روی زمین ساحلی می‌افتاد به چند ورزشکار آسیب جزئی وارد کرد، البته کادر پزشکی حاضر در محل به‌سرعت اقدامات اورژانسی را به انجام رساندند.

وی عنوان کرد: همچنین با قطع شدن این رقابت‌ها ورزشکاران توسط اداره ورزش و جوانان آبادان اسکان داده شدند و از عزیمت آنها در آن هوای طوفانی به شهرهای خود جلوگیری به‌عمل آمد.

رئیس هیأت کشتی آبادان در پایان از تصمیم‌گیری این هیأت برای با ناتمام ماندن این رقابت‌ها در چند روز آینده خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار