شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
فرماندار دزفول گفت: دبی رودخانه در حدی نیست که مشکل‌آفرین باشد؛ با این وجود، تمامی سازمان‌های امدادی و اجرایی در دزفول در حال آماده‌باش هستند. 
 
حبیب آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به ادامه رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان دزفول اظهار کرد: وضعیت اهالی مناطق سیل‌زده در دزفول کاملا تثبیت شده و تحت کنترل قرار دارد. مسئولان مربوطه نیز در حال برآورد خسارت‌های ناشی از سیل در مناطق مختلف شهری و روستایی هستند.
 
وی با بیان این‌که در جریان وقوع سیل، ساکنان 14 روستای دزفول جابه‌جا شدند، ادامه داد: اهالی روستاهای سیل‌زده امروز با وسایل نقلیه‌ای که فرمانداری دزفول در اختیار آنان قرار داده و همچنین با وسایل نقلیه شخصی، به روستاهای خود بازگشته‌اند. تمامی جاده‌های مسدود نیز باز شده است و قطع برق برطرف شده است،
 
فرماندار دزفول افزود: شبکه‌های خدماتی در حال خدمات‌رسانی هستند و عوامل شهرداری نیز در حال پاکسازی و جمع‌آوری ضایعات ناشی از سیلاب در سطح شهر هستند.
 
آصفی گفت: 95 درصد خانوارهای سیل‌زده که در دو اردوگاه اسکان اضطراری اسکان یافته بودند، به منازل خود بازگشته‌اند و در حال حاضر تنها سه خانوار سیل‌زده در اردوگاه باقی مانده‌اند.
 
وی با اشاره به وضعیت دبی رودخانه دز گفت: دبی رودخانه در حدی نیست که مشکل‌آفرین باشد؛ با این وجود، تمامی سازمان‌های امدادی و اجرایی در دزفول در حال آماده‌باش هستند.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار