شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳

-1 برخی بقعه ها و امامزادگان و قدمگاه ها در رامهرمز مورد کم لطفی مقامات مسئول و ادارات قرار می گیرند. از جمله بقعه امامزاده سیدمیر محمد ملقب به علمدار است که سالیان سال در مرکز شهر زیارتگاه عشاق اهل البیت می باشد و هر روز مشتاقان زیادی به این بقعه رفته و علاوه بر زیارت، حاجات خود را طلب می کنند. اما متاسفانه این بقعه از وضعیت اسف باری از لحاظ بنا و ساختمان برخوردار است و دست هایی پیدا و پنهان مانع از بازسازی بقعه علمدار در رامهرمز می شوند. ای کاش اختلافات شخصی خود را بر سر زیارتگاه هایی که مردم دلبسته به آنهایند پیاده نکنیم تا با بازسازی این مکان مذهبی قلوب مردم شاد گردد.

-2حکایت دوم: سال هاست که شهر رامهرمز در تسخیر بونکرها، کمپرسی ها و خودروهای سنگین است و متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی در جهت جلوگیری از ورود آنان به مرکز شهر نشده است. خودروهای سنگین علاوه بر اینکه زیرساخت های شهری از جمله پل ها و آسفالت ها را از بین می برند خسارت ها و مزاحمت های زیادی را برای شهروندان رامهرمزی بوجود آورده اند. اگر به رامهرمز سفر کنید در هر کوی و برزنی چندین دستگاه بونکر و کمپرسی پارک است و اگر می خواهید با روشن شدن این خوردوها صبح ها از خواب ناز بپرید به رامهرمز سفر کنید.

-3 حکایت سوم : رشد قارچ گونه ی دفاتر بیمه های خصوصی خودروها در رامهرمز بسیار چشمگیر است و هر روز در هر خیابانی شعبه ای جدید از این گونه دفاتر در حال باز شدن است اما متاسفانه با توجه به دریافت هزینه های بالا جهت بیمه خودروها و درآمدزایی بسیار بالایی که دارند هیچ کدام از این دفاتر در شهرستان، مرکز تامین خسارت جهت خوردوها ندارند و مردم بیچاره می بایست اگر تصادفی صورت گیرد مدت ها به دفتر مرکزی بیمه مورد نظر در اهواز نیم نگاهی به خودرو تصادفی و باقی ماجرا ...

یوسف مداحیان

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار