اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: تیم ما و پالایش ‌نفت‌ آبادان در مرحله فینال لیگ برتر کشور تا ثانیه‌های آخر جنگیدند و کوتاه نیامدند و مردانه بازی کردند.
 
شاپور یاوری  در خصوص قهرمانی تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: تیمی که بیشتر تلاش و بهتر برنامه‌ریزی کند و از همه عوامل موجود نیز خوب استفاده کند، در نهایت بهترین نتیجه را به دست می‌آورد. ما هم سعی کردیم امسال از این فاکتورها استفاده و اشکالات سال گذشته را برطرف کنیم.
 
وی افزود: در کل تا آن‌جا که توانستیم تلاش کردیم و مراقب حواشی هم بودیم و در نهایت نتیجه مطلوب را کسب کردیم و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردیم.
 
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدای فصل، قهرمانی را برای خودتان متصور بودید؟ گفت: یقین داشتن، مشکل است و فکر عاقلانه‌ای نیست، چرا که ممکن است دیگران به شکل دیگری برنامه‌ریزی کنند و ما عقب باشیم.
 
وی افزود:‌ اما برنامه ما این بود که تیم تا پایان فصل در لیگ بماند و شرایطش بهتر شود، البته ممکن بود اتفاقی بیافتد و برنامه‌ریزی ما به‌هم بخورد ولی خدا را شکر تمام عوامل همکاری و همراهی کردند و در نهایت هم نتیجه، قهرمانی بود. ما قبل از این موفقیت نیز قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را به دست آورده بودیم که این هم کار کوچکی نبود و سنگین بود.
 
یاوری در خصوص فینال تمام جنوبی لیگ برتر کشور، عنوان ‌کرد: خیلی خوب بود؛ از کل کشور 9 تیم در لیگ برتر حضور داشتند و این‌که از یک استان دو تیم در لیگ بود، خیلی خوب است و باید گفت بار بسکتبال ایران بر دوش استان خوزستان بود و این دو تیم هم به فینال رسیدند و تا ثانیه‌های آخر جنگیدند و هیچ تیمی کوتاه نیامد و مردانه بازی کردند. در نهایت هم تیمی که بهتر بازی کرد، نتیجه گرفت، البته تیمی هم که دوم شد، خیلی خوب و سرحال بود و چیزی کم نداشت.
 
وی در خصوص همدلی تماشاگران خوزستانی نیز گفت: تماشاگران زمانی که بازی در جریان بود، تیم‌های‌شان را تشویق می‌کردند و پس از پایان مسابقه هم حالت دموکراسی وجود داشت و رقابت تبدیل به رفاقت شد و بازیکنان دو تیم را با افتخار تشویق کردند.
 
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام درباره برگزاری جشن قهرمانی این تیم در ماهشهر نیز عنوان‌کرد: امروز (شنبه) از ساعت 16 جشن قهرمانی ما در ماهشهر آغاز می‌شود و از اعضای تیم و هواداران قدردانی می‌کنیم.
 
وی در پایان در خصوص سطح لیگ نیز گفت: به نظرم امسال بازیکنان به خوبی بین تیم‌ها تقسیم شده بودند و همین هم باعث شد که هیچ تیمی حاشیه امنیت نداشته باشد و تیمی خودش را از پیش برنده نمی‌دانست و این یکی از نقاط قوت لیگ بود که به آن اعتبار بخشیده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار