گرانی های اخیر در اهواز برابری می کند با گرانی های پایتخت و این فشار مضاعفی را بر گرده خانواده های کم بضاعت گذاشته است.

"> سوء مدیریت دلیل گرانی های اخیر در خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶

گرانی های اخیر در اهواز برابری می کند با گرانی های پایتخت و این فشار مضاعفی را بر گرده خانواده های کم بضاعت گذاشته است.

 

شوشان : سید شریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به گرانی های اخیر و فشار به طبقات مستعف جامعه استانی به خبرنگار شوشان گفت : گرانی های اخیر در اهواز برابری می کند با گرانی های پایتخت و این فشار مضاعفی را بر گرده خانواده های کم بضاعت گذاشته است.

نماینده اهواز گفت : اهواز به دلیل اینکه در زمره شهرهای صنعتی قرار دارد فاصله طبقاتی در آن مشهود است. دریافت های ماهانه برخی از کارکنان صنایع بزرگ در استان با دریافت های کارگران و کارمندان فاصله بسیاری پیدا کرده است.

نماینده مردم اهواز ادامه داد : وجود چنین عواملی هزینه زندگی در اهواز را برای طبقات متوسط و پایین بالا برده است.

وی از عدم وجود نظارت کافی بر روند افزایش گرانی های در اهواز به شدت انتقاد کرد و گفت : از سوی دیگر افزایش رهن و اجاره در اهواز برابری می کند با مناطق متوسط تهران بزرگ. این روند علتی جز عدم نظارت مسئولان دارد.

سید شریف حسینی به یکی از علل وجود گرانی را سوء مدیریت در استان دانست و گفت: عدم استفاده از نیروهای توانمند در عرصه مدیریتی استان یکی از علل نابسامانی در اقتصاد و صنعت استان است. برخی از مدیران استان در سر جای خود قرار ندارند و فقط بخاطر اینکه بله قربان گوی خوبی هستند به این منصب آورده شده اند. نماینده مردم اهواز گفت: برخی از مدیران فعلی استان تصور اینکه زمانی به این منصب برسند را حتی در خواب خود هم نمی دیدند. این روند استان را به عقب می راند. باید فکر اساسی برای تغییر مدیران ضعیف در استان کرد. نباید دلبخواهی مدیران را انتخاب کرد. مدیریت ارشد استان باید با تعامل و همفکری با نمایندگان ودیگر نخبگان استان در خصوص انتصاب مدیران تصمیم بگیرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار