شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
پتروشيمي بندرامام عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی بسکتبال جوانان خوزستان را به خود اختصاص داد.
 
شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار‌کرد:‌ این مسابقات از ١٧ فرودين‌ماه با شركت ١٥ تيم آغاز شد. دور اول اين مسابقات در سه گروه پنج تيمي به طور همزمان در شهرستان‌هاي بهبهان، دزفول و شوشتر برگزار شد و از هر گروه، دو تيم و جمعا شش تيم به مرحله بعدي مسابقات راه يافتند.
 
وی بیان ‌کرد:‌ دور دوم اين مسابقات هم از ٢٤ فرودين‌ماه به ميزباني هيات بسكتبال دزفول آغاز شد و از گروه اول، تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام و هيات بسكتبال خرمشهر و از گروه دوم تيم‌هاي نفت ‌اهواز و هيات بسكتبال دزفول به مرحله نيمه‌نهايي بازي‌ها صعود کردند.
 
رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: ‌در مرحله نيمه‌نهايي نیز تيم‌هاي نفت‌ اهواز و پتروشيمي بندرامام به فينال رقابت‌ها رسیدند و تيم‌هاي هيات بسكتبال دزفول و هيات بسكتبال خرمشهر به ديدار رده‌بندي راه يافتند.
 
وی افزود:‌ در روز پاياني اين رقابت‌ها كه ٢٧ فرودين‌ماه برگزار شد، تيم پتروشيمي بندرامام موفق شد با نتيجه ٧٥ بر ٤٨ نفت‌ اهواز را شكست دهد و عنوان قهرماني را به دست آورد. تيم نفت‌ اهواز نيز عنوان دوم را كسب كرد. همچنين تيم هيات بسكتبال دزفول با نتيجه ٧٥ بر ٤٤ تيم هيات بسكتبال خرمشهر را شكست داد و مقام سوم را ازآن خود کرد. در پايان اين رقابت‌ها نيز از تيم‌هاي برتر با اهداي جام، مدال و لوح قهرماني تجليل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار