شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷

شوشان: مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: افزایش پروازهای داخلی و خارجی مهمترین اولویت فرودگاه های خوزستان در سال 91 است. ناصر صفاری در گفتگو با شوشان افزود: به منظور افزایش پروازهای داخلی و خارجی به شرکت های واجد شرایط هواپیمایی که درخواست خود را به ما ارجاع دهند مجوز خواهیم داد.

وی با بیان اینکه روزانه نزدیک به 60 پرواز از فرودگاه بین المللی اهواز در حال رفت و برگشت است گفت: با احتساب این میزان پرواز سالانه دو میلیون مسافر جابجا می شود. خوزستان از لحاظ جابجایی مسافر پس از تهران، مشهد و شیراز در جایگاه چهارم قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان پیگیری مطالعات و ساخت فرودگاه جدید اهواز را از دیگر اولویت های کاری فرودگاه های استان در سال جدید برشمرد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان بابت ساخت فرودگاه جدید اهواز هزینه شده است. صفاری اعتبار مورد نیاز برای اتمام فرودگاه جدید اهواز را 250 میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از فرودگاه جدید اهواز ضمن گسترش پروازهای داخلی و خارجی شاهد حل بسیاری مشکلات باشیم. وی گفت: هم اکنون مطالعات فرودگاه جدید در حال اتمام است. مساحت فرودگاه جدید اهواز 1240 هکتار است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار