شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
شوشان: نمایش کاغذی «بابا کوهی و قطره‌ها» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش برای دانش آموزان آبادانی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نمایش کاغذی «بابا کوهی و قطره‌ها» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 آبادان در دبستان دخترانه مرضیه این شهرستان برای دانش آموزان به روی صحنه رفت.
پریسا سرداری نویسنده و کارگردان این نمایش دراین‌باره گفت: نمایش کاغذی «بابا کوهی و قطره‌ها» بر اساس درس چرخش جریان آب در کتاب فارسی دوم دبستان ساخته شده و برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این‌که عروسک‌گردان‌های این نمایش ریحانه سالمیان و میسا ابو فریس هستند یادآور شد: این نمایش با درخواست مدیران مدارس آبادان برای دیگر دانش آموزان دوم دبستانی این شهرستان به نمایش درخواهد آمد.

این نویسنده و کارگردان نمایش کاغذی در ادامه گفت: نمایش به دلیل اینکه یک فعالیت گروهی و جذاب برای کودکان است مربیان می‌توانند با استفاده تئاتر کاغذی در بسیاری از این فعالیت‌ها اعم از فرهنگی، هنری، مذهبی و... پیام‌های تربیتی و آموزشی را به کودکان انتقال دهند.

وی افزود: به دلیل کم‌هزینه بودن، صرفه‌جویی در زمان، در دسترس بودن وسایل و حضور خود اعضا در اجرای نمایش این فعالیت مورد استقبال بچه‌ها است و مربیان کانون از این ابزار در انتقال آموزه‌های تربیتی و اخلاقی از آن بهره می‌گیرند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان آبادان 4 مرکز دارد که مربیان آن‌ها بیش از 40 فعالیت فرهنگی و هنری را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار