اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
ما همیشه مدعی بوده‌ایم که فوتبال متعلق به خوزستان است. درست است، تمام امکانات و عوامل رسانه‌ای در اختیار تیم‌های پایتخت‌نشین است و با بعد تبلیغاتی همه چیز را از ما برده‌اند و جلوتر هستند و درست است که فولاد حال خوبی ندارد و تیم ما هم در قعر جدول است ولی این فوتبال است و بحث آن جدا است و مطمئنم فولاد یک بازی خوب و آبرومند مقابل استقلال تهران انجام می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز نتیجه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس را در قهرمانی استقلال‌خوزستان تعیین‌کننده دانست و تاکید کرد: تیمم برای این دیدار خیلی انگیزه دارد تا حداقل بتوانیم کمک بسیار کوچکی به تیم استقلال خوزستان، برای رسیدن به جام قهرمانی داشته باشیم.
 
این روزها که به پایان لیگ برتر کشور نزدیک می‌شویم، مسابقات لیگ به اوج حساسیت خود نزدیک شده است و یکی از مهمترین بازی‌های این هفته بین تیم‌های صدرنشین و قعرنشین جدول یعنی پرسپولیس و استقلال اهواز انجام می‌شود. بر این اساس مصاحبه‌ای با سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی تیم آبی‌های اهواز انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
 
*در ابتدا از بازی با سپاهان بگویید، تیم‌تان در این بازی هر کاری که می‌توانست انجام داد.
 
در نیمه اول این دیدار خیلی خوب کار کردیم و در نیمه دوم نیز با توجه به این‌که مقابل تیم خوب سپاهان بازی می‌کردیم، مجبور شدیم در دقایق پایانی به دفاع بپردازیم. بیشتر بازی‌های تیم من در دور برگشت خوب بوده اند و خوشحالم که در نیمه اول این مسابقه زمانی که عادل کلاه‌کج از راه دور شوتی را به سمت دروازه سپاهان داشت و توپ او وارد دروازه شد، در حالی که حریف معتقد بود توپ از خط دروازه نگذشته است، باتوجه به زاویه دید خوب داور جوان این بازی، گل ما به درستی اعلام شد.
 
*این هفته هم یک بازی مهم برابر پرسپولیس دارید.
 
بله، این هفته یک دیدار بسیار مهم داریم؛ در حال حاضر هم رقابت سختی در صدر جدول وجود دارد و امیدوارم بازیکنان جوانم یک بازی بهتر از آن‌چه مقابل سپاهان انجام دادند، برابر پرسپولیس به نمایش بگذارند و در نهایت هم راضی‌ام به رضای خدا. ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از آبرو و اعتبار لیگ دفاع کنیم.
 
*توان استقلال اهواز با پرسپولیس اصلا قابل قیاس نیست و به طور حتم کار سختی برابر تیم برانکو خواهید داشت.
 
زیبایی و محبوبیت بازی فوتبال که امروز در دنیا ورزش اول است، این است که بارسلونا بهترین تیم حال حاضر اروپا از گردونه مسابقات اروپا حذف می‌شود و در باور کسی هم نمی‌گنجد که بارسلونا با وجود مسی، نیمار و سوارز حذف شده است. مطمئن هم باشید بازی تیم ما و پرسپولیس که در واقع دیدار تیم‌های قعر و صدر جدول است، می‌تواند یک بازی بسیار زیبا، حساس و حیاتی باشد و نتیجه آن‌ هم اصلا قابل پیش‌بینی نیست.
 
هم خود من و هم بازیکنانم برای نتیجه گرفتن در این دیدار خیلی انگیزه داریم تا حداقل بتوانیم کمک بسیار کوچکی به تیم استقلال خوزستان، تیم همشهری‌مان برای رسیدن به جام قهرمانی داشته باشیم.
 
*نگرانی بابت شکست سنگین مقابل پرسپولیس ندارید؟
 
ترس، مساوی با مرگ است و اگر بخواهیم از اکنون بترسیم، مطمئن باشید که مرگ‌مان حتمی است. می‌خواهم اگر من و استقلال اهواز نتوانیم در پایان فصل در جدول مسابقات لیگ بمانیم و برای سال آینده جایی در لیگ برتر نداشته باشیم ولی کاری کنیم که تا سال‌های سال، در ذهن مردم ایران بمانیم و با انجام یک بازی خوب مقابل پرسپولیس، می‌توان این کار را انجام داد.
 
*هنوز هم شانسی برای ماندن تیم‌تان در لیگ قائل هستید؟
 
بله، قائلم و ناامید نمی‌شوم و هر روز تلاش می‌کنم تا این امید را به بازیکنان جوان تیمم انتقال دهم.
 
*این هفته شما با پرسپولیس و فولاد هم با استقلال تهران بازی دارید و به نوعی سرنوشت تیم‌های تهرانی در بالای جدول در دست خوزستانی‌ها است.
 
ما همیشه مدعی بوده‌ایم که فوتبال متعلق به خوزستان است. درست است، تمام امکانات و عوامل رسانه‌ای در اختیار تیم‌های پایتخت‌نشین است و با بعد تبلیغاتی همه چیز را از ما برده‌اند و جلوتر هستند و درست است که فولاد حال خوبی ندارد و تیم ما هم در قعر جدول است ولی این فوتبال است و بحث آن جدا است و مطمئنم فولاد یک بازی خوب و آبرومند مقابل استقلال تهران انجام می‌دهد.
 
*چه صحبتی با هواداران دارید؟

از تماشاگران خوزستانی می‌خواهم که این هفته به ورزشگاه بیایند و سیاوش و تیمش را تنها نگذارند تا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، از خجالت مردم در بیاییم. مردم باید به ورزشگاه بیایند و آن‌هایی که تیم‌های استان و فوتبال آن را دوست دارند، حتما باید با حضورشان از ما حمایت کنند. این روزها هم که هواداران خوزستانی با یکدیگر متحد شده‌اند و در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و جا دارد از آن‌ها قدردانی کنم.
 
تماشاگران نیز می‌دانند که این روزها، روزهای حساسی است و استقلال خوزستان می‌تواند قهرمان شود، جایگاه فولاد هم می‌تواند بهتر شود و استقلال اهواز هم می‌تواند با بازی‌های خوبش، به قهرمانی استقلال‌خوزستان کمک کند و این‌ مستلزم این است که تماشاگران خوزستانی ضمن حفظ وحدت کلمه، به استادیوم بیایند و از نمایندگان استان حمایت کنند.
 
*تا چه اندازه شانس قهرمانی را برای استقلال‌خوزستان قائل هستید؟
 
اگر ما بتوانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم، شانس قهرمانی استقلال خوزستان را برای قهرمانی بسیار می‌دانم. استقلال‌تهران را هم از کورس قهرمانی خارج می‌بینم، چرا که این تیم در ادامه، بازی‌های سنگینی پیش‌رو دارد. اکنون رقابت اصلی بین پرسپولیس و استقلال‌خوزستان است و بازی ما و پرسپولیس می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای برای قهرمانی استقلال‌خوزستان داشته باشد.
 
 *درمورد دربی تهران هم صحبت کنید.
 
پرسپولیس تیم خوبی است و به نظرم مظلومی کار اشتباهی کرد که در این دیدار تغییر روش نداد و 90 دقیقه را به یک شکل بازی کرد. در هر صورت بازی خوب، پرگل و تماشاگرپسندی بود.
 
در این دیدار هر دو تیم هجومی بازی کردند ولی مظلومی باید می‌دانست که مقابل تیمی بازی می‌کند که شاداب‌ترین تیم ایران به ویژه در حمله کردن است و نباید به این شکل فوتبال بازی می‌کرد و زمانی که پرسپولیس تا دقیقه 6، میدان‌دار بود و چندین حمله داشت، مظلومی باید سریع تغییر روش می‌داد.
 
مطمئن هستم اگر مظلومی این کار را انجام می‌داد، حداقل چهار گل نمی‌خورد و این ‌همه هوادار استقلال تهران ناراحت نبودند. اشتباه مظلومی شکل بازی و اصرار به همان نوع بازی و ندادن تغییر روش بود که باعث شد پرسپولیس چهار گل بزند و البته پرسپولیس یک پنالتی و موقعیت‌های دیگر را هم از دست داد اما در کل مردم از تماشای یک بازی هجومی و پرگل راضی بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار