اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

دفتر هماهنگی پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز روز یکشنبه (4 تیر) در آیینی با حضور مدیرعامل این شرکت و رئیس و جمعی از اساتید دانشگاه افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

در این آیین، مهندس حیدر بهمنی با تاکید بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه گفت: ایجاد واحدهای پژوهشی شرکت ها در پارک های علم و فناوری دانشگاه ها می تواند به عنوان پل ارتباطی در پیشبرد صنایع اثرگذار باشد.

وی افزود: در نتیجه همکاری تنگاتنگ میان شرکت ملی حفاری ایران و مراکز آموزش عالی در چند سال گذشته، موفقیت های چشمگیری در طراحی، ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری که به طور عمده از خارج تامین می شد، به دست آمده است.

بهمنی اظهار کرد: بخش پژوهش و فناوری این شرکت تلاش دارد تا با بهره گیری از پشتوانه علمی مراکز آموزش عالی و توانمندی های سازندگان و صنعتگران داخلی موفق به بومی سازی 100 درصد تمام قطعات و تجهیزات صنعت پیچیده حفاری در داخل کشور شود.

ایجاد دفتر هماهنگی شرکت ملی حفاری ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با هدف ارتقای سطح روابط علمی و تخصصی میان این شرکت و دانشگاه محقق شده است.

حمایت از پایان نامه های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، پروژه های تحقیقاتی پیشنهادی استادان این دانشگاه، مشارکت در همایش های پژوهشی و نشست های علمی مرتبط با صنعت حفاری، از مباحثی است که در چارچوب این همکاری و ایجاد دفتر هماهنگی پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری در دانشگاه، مورد توجه خواهد بود.

شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون در دانشگاه های صنعت نفت، صنعتی شریف، امیرکبیر  و پارک های علم و فناوری دانشگاه تهران و شهید چمران اهواز دفتر پژوهش و فناوری دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار