شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
در این اعزام، تعداد 855 بیمار توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص معاینه شدند که از این تعداد 113 نفر جهت انجام اعمال جراحی و معاینات تکمیلی به بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز معرفی شدند و دارو نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت
جمعه 27 فروردین ماه 1395، چهل و ششمین اعزام گروه تخصصی و فوق‌تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان و اولین اعزام در سال 95 به منطقه محروم اسماعیلیه اهواز صورت پذیرفت.

در این برنامه 25 نفر از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص با حضور در روستای محروم و کم‌برخوردار اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز به ویزیت رایگان بیماران پرداختند. این پزشکان در رشته های تخصصی مختلف از جمله اطفال، پوست، ارتوپدی، مغز و اعصاب، قند، گوش، حلق و بینی، جراحی عمومی، سونوگرافی، چشم پزشکی، رادیولوژی، داخلی، ارولوژی و روانپزشکی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و توسعه نیشکر خوزستان، بیماران این منطقه را که از سه هفته گذشته توسط پزشکان عمومی مراکز بهداشت بخش اسماعیلیه شناسایی و غربالگری شده بودند، معاینه و روند درمان آنها را پیگیری نمودند.

در این اعزام، تعداد 855 بیمار توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص معاینه شدند که از این تعداد 113 نفر جهت انجام اعمال جراحی و معاینات تکمیلی به بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز معرفی شدند و دارو نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

همچنین برای اولین بار، ویزیت بینایی سنجی برای تعداد 162 نفر صورت پذیرفت که برای 85 نفر عینک به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفت.

گفتنی است این برنامه ارزشمند بسیج جامعه پزشکی خوزستان در راستای لبیک‌گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال و به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کم‌برخوردار استان به صورت مستمر در طول سال در مناطق مختلف برگزار می گردد.









نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار