شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز گفت: پل سوم اهواز از امشب به مدت سه شب براي انجام عمليات نرده‌گذاري و ايمن‌سازي مسدود مي‌شود.

مسعود يزدي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: عمليات آسفالت، خط‌كشي و نصب جداكننده بر روي پل سوم در سال گذشته انجام شد و امسال براي انجام عمليات ايمن‌سازي، اين پل به مدت سه شب از ساعت 30 دقيقه بامداد تا 6 صبح مسدود مي‌شود.

وي افزود: براي جلوگيري از ايجاد ترافيك، پل سوم در ساعات نيمه شب مسدود مي‌شود و در اين ساعت از روز حجم ترافيك بر روي اين پل بسيار اندك است و خودروها براي عبور از رودخانه مي‌توانند از پل‌هاي ديگر استفاده كنند. با توجه به اينكه عمليات آسفالت و نورپردازي پل سوم پيش از اين انجام شده است، اكنون ايمن‌سازي و تعمير پل در دستور كار است.

يزدي درباره تاثير پل هشتم در كاهش ترافيك شهر اهواز گفت: با توجه به اينكه چند ماه از افتتاح اين پل مي‌گذرد، تاثير آن در كاهش ترافيك شهر كاملا مشهود است و حجم زيادي از ترافيك پل‌هاي چهارم و پنجم به اين پل منتقل شده است. در حال حاضر در ساعات پيك ترافيك حدود پنج هزار خودرو از هركدام از مسيرهاي اين پل عبور مي‌كند.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز با بيان اينكه پل هشتم در مجموع پروژه موفقي است، تاكيد كرد: در حال حاضر تعدادي از خودروهاي مخصوص حمل و نقل عمومي و تاكسي‌ها از اين پل براي تردد روزانه خود استفاده مي‌كنند و در نتيجه ترافيك در ساعات پيك كاهش يافته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار