شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
یک دختر خانم پشت کامپیوتر فیش می دهد. سنگگ 1500 تومان، بربری 1000 تومان و تافتون 250 تومان. وقتی این نان را با شهری که در آن زندگی می کنم مقایسه می کنم ...

شوشان - مسلم سلیمانی : اهواز هم به عنوان یکی از گران ترین شهرهای ایران است و هم شهری است که کیفیت آب، هوا و نان در آن بسیار نامطلوب است. حال اگر برای آب و هوا نمیشود چاره ای اندیشید! امام برای نان که می شود!

اینجانب گذری از یک نانوایی در زیتون کارمندی، خ حجت نبش [...] نان خریدم. کیفیت نان نامرغوب و قیمت آن نیز بالا!

یک دختر خانم پشت کامپیوتر فیش می دهد. سنگگ 1500 تومان، بربری 1000 تومان و تافتون 250 تومان. وقتی این نان را با شهری که در آن زندگی می کنم مقایسه می کنم می بینم که دقیقن نان سنگگ و بربری از نظر وزن نصف نان آنجاست. اما آنجا نان سنگگ کنجد دار را 1000 تومان می دهند. اینجان نصف آنرا 1500. نان بربری نیز آنجا 800 تومان و نان تافتون 200 تومان است.

جناب فرماندار!

یارانه ای که دولت برای نان می دهد در سراسر کشور یکی است. اما چرا کیفیت و وزن چانه ها متفاوت؟!

متاسفانه مردم اهواز ظاهرن حال پیگیری از مطالبات و حقوق خودشان را ندارند و به همین دلیل در این شهر بی کیفیت ها بسیار است و کسی عزل نمی شود و اتفاق خاصی هم نمی افتد.

اگر این نوشتار به کیفیت وضع نان در اهواز منجر شود، نشان از وحدت مردم این شهر برای مطالبات حقوق خود دارد و الا معلوم می شود که حال ندارند.

نویسنده مخلص همه مردم اهواز هست و اهواز شهر اوست. اما تمرین مدنیت باید از جاهای کوچک شروع شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
comment
0
0
comment من عید نوروز کردستان و تبریز رفتم در این شهرها نان بربری 500 تومن بود نان سنگگ 1000 تومان آن هم چه نان سنگگی به اندازه قد من بود 170 متر
تعجب من از این بود که انگار آمدم کشوره دیگری که قیمت نان با خوزستان اینقدر فرق دارد در صورتی که کاشت گندم در این استان است و رتبه ی اول کشوری را خوزستان در کشت گندم ثبت کرده چرا باید نان اینقدر گران به دست مصرف کننده ی خوزستانی برسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار