شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش استثنایی خوزستان گفت: مسابقات استانی قرآن دانش‌آموزان استثنایی امروز و فردا، 30 و 31 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
 
علی ممبینی در گفت‌و‌گو با ایسنا ، اظهار‌کرد: این مسابقات در سطح برگزیدگان مدارس استان به‌صورت متمرکز در مدرسه طلوع اهواز و در مقاطع اول و دوم متوسطه ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در روز نخست مسابقات 100 دانش‌آموز از گروه‌های کم‌توان ذهنی و اوتیسم در رشته‌های اذان، روخوانی قران، صحیفه سجادیه، احکام و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ در روز دوم نیز 100 دانش‌آموز از گروه‌های ناشنوا، نابینا و جسمی حرکتی در رشته‌های یاد‌شده به رقابت خواهند پرداخت.
 
رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش استثنایی خوزستان با بیان این‌که برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی موچب بالا‌بردن انگیزه‌ها می‌شود، تصریح کرد: پیش از این مسابقات قرآن در سطح معلمان و کارکنان آموزش‌و‌پرورش اسنثنایی در اسفندماه گذشته برگزار شده است؛ با برگزاری این مسابقات به دنبال آن هستیم تا استعدادها را در گروه‌های مختلف شناسایی کنیم، همچنین برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی موجب ایجاد روحیه نشاط بین دانش‌آموزان می‌شود و این از اهداف ماست.
 
ممبینی با اشاره به این‌که برگزیدگان مسابقات استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، گفت: نفرات منتخب این مسابقات به مسابقات کشوری که در تابستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد؛ آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان در سطح ملی دارای رتبه‌های بسیاری است. سال گذشته دانش‌آموزان استثنایی خوزستان 17 مدال کشوری در مسابقات فرهنگی و قرآنی کسب کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار