شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۸

هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های ویژه‌ تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک بهبهان «کارگاه داستان‌نویسی» را در این مرکز برگزار کرد.

به گزارش ایسنا از خوزستان نوریجان بازیانی، مسؤول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان، با اعلام این خبر گفت : اولین جلسه کارگاه داستان نویسی با حضور نوجوانان علاقه‌امند به نگارش داستان در این مرکز آغاز به کار کرد.

وی، با بیان این که این کارگاه با مسوولیت فاطمه جوکاری مربی فرهنگی مرکز در حال برگزاری است، توضیح داد: در اولین جلسه‌ این کارگاه به اعضا مجلات و روزنامه‌ها کانونی داده شد و بچه‌ها به پیشنهاد مربی ابتدا تصویرهایی را که دوست داشتند انتخاب و آن را برش داده و در دفتر خود چسباندند. سپس از آن‌ها خواسته شد تا با نگاه کردن به تصویرها به سوال‌هایی پیرامون، مکان، زمان، رنگ، حالت، اسم شخصیت یا اسم برای تصویر و... پاسخ بدهند.

بازیانی در ادامه عنوان کرد: اعضا با انتخاب اسم شخصیت یا اسم تصویر با یکی از موارد زمان، مکان، رنگ و... به ایده‌ زیبا در نوشتن داستان رسیدند که از آن جمله می‌توان به ایده‌هایی همچون هزار پای 24 کفشی و خورشید نگران اشاره کرد.

او یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این «کارگاه داستان نویسی» تا پایان تابستان به کار خود ادامه خواهد داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار