اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
شوشان: سیده لطیفه حسینی خزانه دار شورای شهر شادگان در گفتگو با شوشان ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت شادگان گفت: متاسفانه وضعیت شادگان به خصوص عملکرد شهرداری وضعیت مناسبی نیست، به گونه ای که شهرداری درآمد ندارد و کارگران شهرداری هم 5 ماه می شود حقوق نگرفته اند.

وی ادامه داد: در کنار این ها متاسفانه مشارکت مردم در پرداخت عوارض و یا همکاری در ساخت شهر بسیار ضعیف است و بیشتر در دفتر شهردار افرادی را مشاهده می کنیم که برای تخفیف گرفتن عوارض مراجعه کرده اند و این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

خانم حسینی بیان داشت: حتی در شهرداری نیروی کارآمدی برای رفع مشکلات شهرداری در زمینه درآمدزایی هم وجود ندارد . وضعیت به نحوی شده که در حال تصمیم گیری جهت استعفاء از شورای شهر هستم زیرا خدمت کردن به مردم باید سرلوحه کار شهرداری و شورا باشد که مطمئنا بدون اعتبار و بودجه امکان پذیر نیست.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سید حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
comment
1
0
comment خانم محترم شما بعنوان نماینده و نخبه مردم عضو شورا و منتخب مردم شدید که این مشکلات را حل کنید اگر همه چیز خوب بود دیگر حضور شما و شورا معنی نداشت..باید باهم فکری و همراهی در کنار دیگر اعضا شهر و نخبگان و دلسوزان شهر چاره اندیشی کنید نه شانه خالی کنید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
comment
0
0
comment کمی زود نیست
حالا که دیگه اخر ین روزهای شورا است استعفا میدید
چرا زودتر اینکا ررو نکردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار