شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
 غلامعلی حداد عادل در مراسم رونمایی مجموعه شعرش گفت: من این هستم که در این کتاب می‌بینید نه آنچه دیگران می‌گویند.

به گزارش ایسنا مراسم رونمایی مجموعه شعر «هنوز هم ...» سروده غلامعلی حداد عادل عصر یکشنبه بیست و نهم فروردین ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم، غلامعلی حداد عادل پس از رونمایی از مجموعه شعرش، در سخنانی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که مسلمان و ایرانی هستم، خدا را شکر می‌کنم که فارسی زبانم و می‌توانم از میراث هزارساله شعر و نثر فارسی بهره ببرم و خدا را شاکرم که می‌توانم به برکت این زبان با همه اندیشه‌ها و عواطفی که طی این هزار سال و بیشتر در گستره اقلیم زبان فارسی به وجود آمده است ارتباط برقرار کنم و از ‌آنها بهره ببرم.

حداد عادل با بیان اینکه سعی کردم در این دفتر خودم باشم و چیزی را پنهان نکرده باشم، افزود: تمام سروده های این مجموعه براساس اعتقاداتم بود. اگر برای امام (ره) و رهبری شعر گفتم با اعتقاداتم گفتم، اگر برای مادرم، همسرم، زبان فارسی و ... شعر گفتم با اعتقادم همراه بوده است. گاهی فکر می‌کنم چقدر بین من و آنچه در این دفتر می‌بینید با آنچه در فضای مجازی منتشر می‌شود، فاصله وجود دارد.

غلامعلی حداد عادل همچنین در این مراسم شعرهایی از مجموعه شعرش خواند و شعری را نیز با عنوان مادر، خطاب به مادرش که در این مراسم بود خواند:

پرسند اگر که شیرزن کیست / این است کلام آخر من / گویم که یکی است و آن یکی نیز / کس نیست به غیر مادر من

برچسب ها: حدادعادل ، شعر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار