شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۸

عضو شوراي اسلامي شهر شوشتر گفت: وزارت راه و شهرسازي بايد مطالبات شهرداري شوشتر را پرداخت كند و در اين باره سرعت عمل بيشتري به كار گرفته شود.

امير رسولي اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازي شوشتر وظيفه آماده سازي تعاوني هاي منطقه 147 هكتاري شوشتر را برعهده داشت و همه هزينه هاي لازم را از اعضاي تعاوني هاي اين منطقه اخذ كرد اما اقدامي براي آماده سازي انجام نشد.

وي با اشاره به اينكه شهرداري در اين منطقه تعهدات 60ميليارد ريالي را در مدت 15 سال عملي كرده است، افزود: در اين منطقه همه خيابان ها و كوچه ها آسفالت و احداث فضاي سبز و جوي جدول از طرف شهرداري شوشتر انجام شده است اما اداره راه و شهرسازي كه خود اعتبارات اين طرح را اخذ كرده بايد هزينه ها را به شهرداري شوشتر بازگرداند.

رسولي تاكيد كرد: در شرايط كنوني در خيابان عمار حدفاصل ميان بيمارستان خاتم الانبياي شوشتر تا واحدهاي مسكن مهر نيز تعاوني هايي وجود دارند كه مشكل آماده سازي دارند و به دليل اينكه شهرداري توان خريد آزاد قير را براي آسفالت معابر اين منطقه ندارد آسفالت و آماده سازي اين منطقه پس از شش تا 10 سال كه از بهره برداري از اين منطقه مي گذرد، هنوز باقيمانده است.

اين عضو شوراي اسلامي شهر شوشتر با تأكيد بر اينكه شهرداري تنها حقوق خود را در اين باره استيفا كرده است، افزود: شهرداري به ازاي كاري كه در اين منطقه انجام داده از وزارت راه و شهرسازي طلب دارد و بايد اين وزارت خانه نيز در اسرع وقت پرداخت مطالبات شهرداري شوشتر را در دستور كار قرار دهد.

وي تاكيد كرد: در اين باره با وزير راه و شهرسازي ديدار و مذاكراتي انجام شد و وي در اين باره دستورات لازم را صادر كرده است ولي روند بررسي و مستندنگاري در اين باره بسيار كند است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار