شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
  شوشان: شمار مصدومان درگيري در منطقه بهارستان شهرستان انديمشك كه عصر دوشنبه روي داد، به 10 تن رسيد. در اين درگيري يك تن نيز براثر تيراندازي كشته شد.

يك منبع موثق در انديمشك دوشنبه شب به ايرنا گفت :20 نفر از عوامل اصلي اين درگيري شناسايي و دستگير شدند. وي افزود : اين درگيري بين تعدادي ازعوامل تهيه و توزيع مواد مخدر رخ داده است.

نيروي انتظامي با استقرار در كوي بهارستان انديمشك اوضاع را تحت كنترل دارد.  طرح پاكسازي مناطق آلوده به موادمخدر انديمشك سال گذشته در چند مرحله اجرا شد و تعدادي از عوامل اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر، اشرار و افراد سابقه دار شناسايي و دستگير شدند. همچنين بيش از60 مركز تهيه و توزيع مواد مخدر نيز پلمب شد.

عوامل درگیری و تیراندازی در اندیمشک شناسایی شدند

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: عوامل درگیری و تیراندازی در یکی از مناطق این شهر شناسایی شده و هم‌اکنون آرامش در منطقه برقرار است. صادق جعفری‌چگنی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: عوامل درگیری و تیراندازی امروز در منطقه بهارستان این شهر شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: به دنبال درگیری بین چند خانواده و استفاده از اسلحه شکاری یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند. دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با تکذیب افزایش تعداد کشته‌شدگان این حادثه تصریح کرد: تعدادی از افراد حاضر در این درگیری نیز از سوی پلیس بازداشت شده‌اند.

حعفری‌چگنی با بیان اینکه هم‌اکنون پلیس در منطقه حضور داشته و آرامش در این منطقه از شهر برقرار است خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص این درگیری و عوامل آن از سوی دستگاه قضایی و پلیس آغاز شده است.

این مسئول قضایی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت شهروندان،بیان کرد: دستگاه قضایی به شدت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار