شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
استاندار خوزستان امروز، 31 فروردین ماه به همراه جمعی از مسئولین استانی از وضعیت اجرایی پروژه دوبانده محور مواصلاتی اهواز – هفتکل - ایذه بازدید کرد.

به گزارش شوشان،عبدالحسن مقتدایی از وضعیت احداث باند دوم این محور حدفاصل نمره یک به سمت قبرسید به طول 18 کیلومتر که از سال گذشته آغاز شده بود، بازدید کرد که قرار شد این پروژه تا خردادماه امسال به اتمام برسد.

مراد مهری، معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در جمع خبرنگاران در این بارهاظهار کرد: برای احداث باند دوم قرار بود تا باند جدیدی ایجاد شود که حدود 17 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت اما در نهایت با استفاده از جاده قدیمی و در راستای اقتصاد مقاومتی هزینه این پروژه بهحدود 7 میلیارد تومان کاهش یافت.

وی افزود: طبق قرار قبلی مقرر بود جاده از شهر هفتکل عبور کند تا این شهر نیز از نعمت ترافیک جاده‌ای و توسعه‌ای که به تبع آن بدست می‌آید، محروم نماند. به همین دلیل در حال حاضر جاده‌ای از شهر هفتکل عبور داده‌ایم تا پس از آن کمربندی به طول 3 تا 4 کیلومتر احداث کنیم که در این زمینه 5 گزینه مدنظر است.

مهری تصریح کرد: هر کدام از گزینه‌ها از نظر فنی و اقتصادی به صرفه تر باشد، برای احداث کمربندی درنظر گرفته می‌شود؛ جاده قدیمی کمربندی این شهرستان که در شرق هفتکل قرار داشت، حدود 5 کیلومتر از شهر فاصله داشت و این مسئله باعث شده بود تا هفتکل از نعمت ترافیک و عبور جمعیت محروم شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار