شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۸

جمعی از خانواده‌های شهدای ترور خوزستان با ارسال بیانیه‌ای منافقین را ترجمان واژه اصلی تروریست خوانده‌اند.

به گزارش فارس ، جمعی از خانواده‌های شهدای ترور استان خوزستان اظهار کرده‌اند: همانگونه که می‌دانید عوامل اصلی فرقه منافقین پس از تصمیم 30 خرداد و آغاز رسمی ورود به فعالیت‌های تروریستی و خرابکارانه، کار خود را در تاریخ 6/4/1360 با انفجار در مسجد ابوذر تهران شروع که موجب مجروح شدن آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: به دنبال آن در تاریخ 7/4/1360 انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی که به شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش و سپس چندین ترور دیگر در 11/4 (شهادت آیت‌الله صدوقی، امام جمعه یزد)؛ در 8/4 (شهادت رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر) همچنین در تاریخ 20/6 همین سال (شهادت آیت‌الله مدنی، امام جمعه تبریز و ...) منجر شد.

خانواده‌های شهدای ترور خوزستان تصریح کرده‌اند: سه ماه فصل تابستان برای ملت ایران و افراد آزاده دنیا، خاطره‌ای ماندگار از پلیدی و دشمنی منافقین با مردم بی‌دفاع و مسئولان زحمتکش و مردمی بود و قطعاً منافقین و تمام دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران این را می‌دانند که منفورترین افراد نزد مردم ایران اسلامی بوده و هستند و تا اعلام جدایی از این گروه‌های تروریستی جایی نزد مردم نخواهند داشت.

همچنین در این بیانیه عنوان شده است: حال به پاس تقارن ایام با مناسبت‌های ذکر شده، ما جمعی از خانواده‌های شهدای ترور استان خوزستان با ابراز تنفر از سرسپردگان فرقه منافقین که همچنان در دامن استکبار جهانی یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی دنبال ابقا خود می‌گردند.

این افراد تصریح کرده‌اند: با محکوم کردن اقدام سران کشورهای اروپایی در خارج کردن نام منافقین از فهرست گروه‌‌های تروریستی، به دولت آمریکا گوشزد می‌کنیم شما که در جهان داعیه دموکراسی و آزادی خواهی سر می‌دهید با چه تحلیل و واقع‌بینی قصد خروج منافقین از لیست گروه‌های تروریستی را دارید؟!

در پایان این بیانیه نیز آمده است: ای دولت آمریکا بهتر است لااقل برای یکبار هم که شده از تخریب چهره خود نزد مردم ایران و جهانیان صرف نظر کرده و منافقینی که دست آنها به خون مردم بی‌دفاع کشورمان آغشته است را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران بسپارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار