شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
آهن جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز به همراه مدیران این معاونت ضمن بازدیدی از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برارتباط نزدیک بین این دوبخش از شهرداری تاکید نمود.

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، در نشستی که پیش از این بازدید برگزار شد معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز با تبریک میلاد امام محمد تقی (ع) و تبریک پیشاپیش میلاد امام علی(ع) و روز پدر گفت:مامتولی فرهنگ و هنر شهر نیستیم ولی وظیفه داریم از ظرفیتهای فرهنگی و هنری در راستای کاهش هزینه های شهرداری استفاده کنیم.در دهه های گذشته در کلانشهرهای دیگر ، معاونت های فرهنگی فعال شده و بدون واسطه ارتباطات بسیاری با شهروندان دارند که ما نیز باید ارتباطمان را با مردم بیشتر نماییم.

وی در ادامه گفت: با حمایت شهردار از معاونت فرهنگی ، سال گذشته 100 درصد بودجه جذب شد و حتی هزار تومان هم باقی نماند.

معاون شهردار اهواز همچنین افزود: ما در سال 93 آماده سازی زیر ساختها را شروع کردیم و سراهای محله کلنگ زنی شد .به علاوه توانستیم زمینهای ورزشی را به 70 عدد برسانیم که اگر این تعداد را به 119 زمین برسانیم به حد استاندارد که هر محله یک زمین ورزشی هست رسیده ایم.

آهن جان گفت: از زمان راه اندازی سازمان فرهنگی ارتباط این سازمان با معاونت فرهنگی بسیار خوب بوده و مجموعه کارهای ما قوی تر بوده است. همچنین ما با برگزاری برنامه های مختلف سطح فرهنگ و انتظار مردم را بالا برده ایم زیرا در پشت کارهای انجام شده فکر و هدف وجود دارد. دیگر امروز کسی به شهرداری به عنوان نهادی کاملا خدماتی نگاه نمی کند ما در جایگاهی قرار گرفتیم که می توانیم نام شهرداری را در ذهن مردم خوب جلوه دهیم.

وی در پایان از مدیرعامل و مجموعه سازمان فرهنگی به جهت همکاری های خوبی که داشته اند تقدیر و تشکر نمود. همچنین در این جلسه مکارمی مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: شهر اهواز در میان کلانشهرها و مراکز استانها آخرین شهری بود که سازمان فرهنگی را تشکیل داد. وی افزود: شما در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اتاق فکر بوده و سیاستگذاری انجام می دهیداگر که بازوی اجرایی نداشته باشید وقت و انرژی تان صرف کارهای اجرایی می شود.بنابراین قرار است که سازمان به عنوان بازوی اجرایی معاونت به فعالیت بپردازد.

مکارمی ادامه داد: سازمان فرهنگی به موازات معاونت و در جهت تقویت آن حرکت می کند نه در تضعیف آن. وی نیز در پایان از راهنمایی ها و کمک های ویژه آقای آهن جان در راستای تشکیل سازمان تقدیر نمود.
در پایان این نشست ، آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز از این سازمان و بخشهای در دست احداث آن بازدید نمود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار