شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
 فرمانده انتظامي شهرستان شوش از شناسايي سه نفر سارق منطقه غرب كرخه از سوي ماموران اين نيرو خبر داد و گفت: اين سارقان تحت تعقيب پليس مي باشند.

يك گروه 15 نفره از طلاب علوم ديني مدرسه علميه شوش در منطقه غرب كرخه در نزديكي يادمان شهداي فتح المبين مورد سرقت قرار گرفته و اموال شخصي آنها به سرقت رفت.
سرهنگ حميدرضا بهاروند فرمانده انتظامي شوش ظهر چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا با تاييد اين سرقت گفت:در پي اين حادثه و ظرف مدت 10 دقيقه ماموران نيروي انتظامي در محل حادثه حضور يافته و با تلاش صورت گرفته سارقان پس از گذشت يك ساعت شناسايي شده و تحت تعقيب پليس مي باشند.

وي افزود:سارقان اموال شخصي اين افراد از جمله تلفن همراه ، ساعت ، پول و يكدستگاه موتورسيكلت را سرقت كرده و متواري شده اند كه تحت تعقيب مي باشند.
مدير مدرسه علميه شوش نيز ظهر چهارشنبه به نقل از شاهدان اين حادثه در گفت و گو با ايرنا گفت:سارقان سه نفر موتور سوار بوده كه صورت خود را پوشانده بودند.

حجت الاسلام عبدالحسين چناني افزود:يكي از طلبه ها از سوي سارقان مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. وي با تاكيد بر ضرورت تامين امنيت شهروندان از سوي نيروي انتظامي و دستگاههاي ذيربط افزود:در اين رابطه شكايتي به نيروي انتظامي و دستگاه قضايي ارايه شده و از مسوولان ذيربط انتظار مي رود در راستاي تامين امنيت مردم تلاش بيشتري داشته باشند.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعيت و 220 روستا در 100 كيلومتري اهواز مركز استان خوزستان واقع است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار