شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
امداد رسانی به مناطق سیل زده خوزستان
 فرماندار شهرستان باوی گفت: در حوزه باوی اقدامات به نحوی پیش رفت که توانستیم علاوه بر رسیدگی به روستاهای باوی به روستاهای اهواز خدماتی ارائه دهیم.
به گزارش خبرنگار مهر، حیدر کاظمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: در بین مسئولان شهرستان باوی کارها و مسئولیت ها تقسیم بندی شد و هرکسی نسبت به وظایفش اقدامات لازم را به عمل آورده است.

وی افزود: ترمیم سیل بندهای مناطقی که احتمال بروز سیل در آن وجود داشت از اقدامات انجام شده به شمار می رود.

فرماندار شهرستان باوی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات هلال احمر بیان کرد: در حوزه باوی همه امکانات وجود دارد و در مناطقی که نیازمند امدادرسانی و برپایی چادر بوده کارها به خوبی پیشرفته است. تیم هلال احمر با امکانات کامل آمده بود و اقدامات لازم برای رسیدگی به سیل زدگان را به خوبی انجام داده اند.

كاظمی یادآور شد: آن قسمت از رودخانه کارون که در حوزه شهرستان باوی است با قایق طی شد و بررسی های لازم به منظور احتمال وقوع سیل در نقاط خطرپذیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه همه مشکلات ولی توانستیم سیلاب را کنترل کنیم، عنوان کرد: در حوزه باوی اقدامات به نحوی پیش رفت که توانستیم علاوه بر رسیدگی به روستاهای باوی به روستاهای اهواز خدماتی ارائه دهیم. البته بحران هنوز تمام نشده و خطرات احتمالی وجود دارد.

فرماندار شهرستان باوی بیان کرد: از آنجا که روستاهای درگیر (با توجه به اینکه این روستاها در خطر سیل هستند و تاکنون آب وارد روستا نشده) مشکلات خاصی ندارند و تیم امدادی باوی با هدف برپایی چادر در روستاهای سیل زده به کمک امدادگران اهوازی شتافته است.

كاظمی تصریح کرد: همچنان خطر سیل وجود دارد اگر چه خاکریزها و سیل بندها کنترل شده اند ولی نیازمند مراقبت شدید هستند.

برچسب ها: سيل ، باوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار