پایگاه خبری شوشان در مطالب متعدد به بررسی موضوع انتقال بنکداران به مجتمع بزرگ بنکداران می پردازد و در هر قسمت مطالبی را از مخالفین و موافقین و همچنین مسئولین می آورد

"> اولتیماتوم 416 روزه برای خروج بنکداران !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷

پایگاه خبری شوشان در مطالب متعدد به بررسی موضوع انتقال بنکداران به مجتمع بزرگ بنکداران می پردازد و در هر قسمت مطالبی را از مخالفین و موافقین و همچنین مسئولین می آورد

 

پایگاه خبری شوشان در مطالب متعدد به بررسی موضوع انتقال بنکداران به مجتمع بزرگ بنکداران می پردازد و در هر قسمت مطالبی را از مخالفین و موافقین و همچنین مسئولین می آورد. تاکنون مطلب یکی از مخالفین انتقال به مجتمع و مطلب یکی از موافقین آورده و نیز اظهارات جمال شاکری معاون محیط زیست خوزستان آورده شده و اکنون نگاهی به وعده های فرماندار اهواز در این خصوص داریم :

کاری به ادعاهای طرفین بنکداران نداریم و در اینجا نمی خواهیم بگوییم که کدام طرف دعوا حرفش درست است و کدام نادرست .

 

 

در اینجا به اولتیماتوم ها و وعده های نافرجام مسئولین درخصوص انتقال بنکداران از هسته مرکزی شهر می پردازیم. از دو سال پیش که بحث انتقال بنکداران مطرح شد مدیران اهواز و استان اولتیماتوم های متعددی برای خروج آنان از شهر تعیین می کردند و حتی یکی از مدیران خط و نشان کشید و سخن از  ضرب الاجل 48 ساعته به میان آورد. از جمله این مدیران فرماندار اهواز است.

فدعمی 17 اردیبهشت سال گذشته در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس از جابجایی بنکداران و حل مشکل ترافیکی این کلانشهر در هسته مرکزی سخن به میان آورده و در اولتیماتوم و ضرب الاجلی به بنکداران هشدار داد که این جابجایی و انتقال باید در 24 ساعت آینده صورت بگیرد.

فدعمی در این مصاحبه گفته بود که ما اعتقاد داريم اين صنوف بايد هرچه سريع‌تر به خارج از شهر نقل مكان كنند و براي این خروج  ضرب الاجل تعيين مي‌كنيم و حتي بايد 24 ساعته اين جابه‌جايي صورت گيرد.

از زمان ضرب الاجل 24 ساعته فرماندار اهواز تاکنون 416 روز گذشته و آب از آب هم تکان نخورده است. حال که مسئولین از جابجایی صنف بنکداران و حل معضل 10 ساله ترافیکی هسته مرکزی کلانشهر اهواز عاجزند حداقل بهتر است با ضرب الاجل های بی تاثیر و وعده های بی عمل ، مردم را نسبت به سخنان خود بی اعتماد و دلسرد نسازند.

حرف اصلی ما انتقال بنکداران نیست و ضرورت های انتقال آن را در جای خود خواهیم گفت . سخن بر سر حرف مسئولین است که تا عمل فاصله ها دارد. سخن بر سر بی اعتمادی مردم است از سخنان بی عمل مسئولین.  از اردیبهشت سال 90 تا خردادماه سال 91 نه تنها هیچ یک از ضرب الاجل ها اجرایی نشد بلکه هم اکنون با وجود محدودیت های اعمال شده شاهد تردد کامیون ها در هسته مرکزی شهر هستیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار