شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
 رئيس آموزش و پرورش شهرستان ايذه گفت: به رغم داشتن نيروهاي بسيار خوب در سطح آموزشي اين شهرستان ولي جايگاه دانش آموزان اين شهرستان در رتبه كنكور استان بسيار پائين است.

قاسم احمدي روز جمعه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: بر اساس اعلام سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان فرهنگيان و دانش آموزان شهرستان ايذه از نظر علمي امسال رتبه اول استان خوزستان را به خود اختصاص داده اند.

وي گفت : با اين وجود رتبه كنكوري اين شهرستان در بين 40 منطقه استان خوزستان در سال گذشته 35 بوده است كه اين زيبنده شهرستان ايذه نيست. احمدي افزود: براي ارتقا اين رتبه برنامه هايي از جمله برگزاري نشست هاي تخصصي با دانش آموزان سال سوم و چهارم مقطع دبيرستان با حضور معاونت آموزشي، معاونت پرورشي و كارشناسان كنكور تدارك ديده شده كه در اين جلسات به بررسي مشكلات و دريافت انتقادات و پيشنهادات و مشاوره با دانش آموزان خواهند پرداخت.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان ايذه در ادامه با بيان اينكه سرانه كتابخانه در شهرستان پايين است، گفت: سالن هاي مطالعه مختلفي در دبيرستان دخترانه حضرت معصومه و همچنين دبيرستان پسرانه شهيد احمدي اين شهرستان تدارك ديده شده كه دانش آموزان علاوه بر كتابخانه هاي شهر و سالن هاي مطالعه مدارس مي توانند در اين سالن ها با بهره گيري از مشاوران مربوطه به مطالعه بپردازند.

وي در پايان اضافه كرد: خانه كنكور در هسته مشاوره شهر راه اندازي شده كه دانش آموزاني كه نياز به مشاوره و تبادل نظر دارند مي توانند به نحو مطلوب از اين امكانات استفاده كنند.
شهرستان ايذه با 230 هزار نفر جمعيت در 180 كيلومتري شرق اهواز قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار