اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
استقلال خوزستان با تساوی بدون گل در برابر گسترش فولاد تبریز متوقف شد و موقتاً صدرنشین لیگ برتر شد.

استقلال خوزستان از ساعت 17 و 30 امروز در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. استقلال خوزستان با این تساوی فرصت خوب صدرنشینی را از دست داد.

گئورگی گئورگیف، محسن حمیدی، مصطفی اکرامی، داریوش شجاعیان، سید محسن حسینی، محمدامین درویشی(62- سامان نریمان‌جهان)، لئوناردو پیمنتا(76- امیرحسین کریمی)، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی(58- سید مهدی سیدصالحی) بازیکنان گسترش فولاد در این بازی بودند.

عبدالله ویسی هم از فرناندو خسوس، موسی کولیبالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، فرشاد سالاروند(1+90- حمدالله ابدام)، حکیم نصاری، فیلیپه دوس‌سانتوس(64- فرشاد جانفزا)، حسن بیت‌سعید(86- پیمان شیرزادی)، سیف الهی و رحیم زهیوی در ترکیب استقلال خوزستان استفاده کرد.

محمدامین درویشی و داریوش شجاعیان از گسترش فولاد و رحیم زهیوی، فرشاد سالاروند و حکیم نصاری از استقلال خوزستان بازیکنانی بودند که توسط حسین زرگر با کارت زرد جریمه شدند. محمدرضا مدیر روستا و محمد ملکی کمک‌های اول و دوم زرگر در این بازی بودند.


گسترش فولاد برای این بازی استرس زیادی نداشت و به دنبال افزودن به اندوخته های خود جهت حضور در بین تیم های بالانشین بود، به همین جهت بر بازی مسلط تر بود. استقلال خوزستان با بازی ضعیف خود نتوانست موقعیت خطرناکی بر روی دروازه گسترش ایجاد کند.


گسترش فولاد اما بر خلاف استقلال خوزستان موقعیت های زیادی توسط پیمنتا و باتیستا بر روی دروازه آبی‌های خوزستان ایجاد کردند اما دخسوس دروازه بان استقلال خوزستان توپ ها را یکی پس از دیگری مهار کرد تا دروازه‌اش باز نشود.


استقلال خوزستان با این یک امتیاز 48 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر موقتاً صدرنشین لیگ برتر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار