شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
مربی پرسپولیس گفت: واقعا لطف خدا شامل حال ما شد که زنده و سالم از تختی اهواز خارج شدیم.

 مصطفی قنبرپور گفت: دقیقا بازی 25 سال پیش برای من تداعی شد که همین وضعیت با شدت کمتر برای ما اتفاق افتاد که وقتی قصد ترک زمین را داشتیم زیر سنگباران به رختکن رفتیم. اتفاقات دیشب قابل توصیف نیست. آن سال یک سنگ به ابروی من برخورد کرد که 7 بخیه خورد. باید خدا را شکر کنیم که توانستیم بچه ها را سالم از زمین بیرون بیاوریم.

وی افزود: به نظر می رسید که سنگهای بزرگی را از قبل داخل استادیوم آورده بودند. ما نمی خواستیم بازی کنیم ولی به ما گفته شد که باید بازی برگزار شود. ما نیمه اول نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم ولی در نیمه دوم توانستیم با صحبتهای برانکو و حس مسئولیت پذیری که بازیکنان داشتند بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام بدهیم و دو گل هم زدیم و پیروز شدیم.

وی ادامه اداد: ما از مسئولین توقع داریم که تیم هایی مانند پرسپولیس که صدر جدول هستند و در صدر جدول قرار دارند در شرایط بهتری به میدان بروند.

قنبرپور در پاسخ به این سئوال که آیا این اتفاقات می توانسته هماهنگ شده باشد گفت: با همه احترامی که برای دوستان قایل هستم فکر می کنم برنامه ها هماهنگ شده بود و با توجه به حساسیت بازی ها می توانستند با تدابیر بهتری بازی را در استادیوم غدیر اهواز برگزار کنند و واقعا لطف خدا شامل حال ما شد که زنده و سالم از آنجا خارج شدیم.

وی در این باره که چرا بانکو در کنفرانس خبری پایان بازی شرکت نکرد گفت: اگر برانکو حرف نزد به خاطر فشاری بود که در استادیوم به ایشان وارد می شد. هر 10 دقیقه یک ربع یک بار، آدم هایی می دویدند داخل زمین و هر لحظه می توانست اتفاقی رخ بدهد.

قنبرپور در پایان گفت:مسئولان باید به فکر باشند تا دیگر شاهد چنین مسایلی نباشیم چون روح ورزش این مسایل را برنمی تابد. فکر می کنم این تصمیم گیری احساسی بوده و بازی را در ورزشگاهی که گنجایش این همه جمعیت را ندارد نباید برگزار می کردند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار