شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برنامه‌های هفته کارگر را در استان اعلام كرد.
 
به گزارش شوشان ، هوشمند صفائی با اشاره به تشکیل نشست‌های مختلف برنامه ریزی و هماهنگی در این اداره کل، به منظور برگزاری شایسته ویژه برنامه‌های این هفته، ابراز امیدواری کرد امسال نیز شاهد اجرای مناسب برنامه‌های پیش بینی‌شده باشیم .
 
وی افزود: کارگران ثابت کرده‌اند یکی از متعهدترین اقشار جامعه هستند و همواره ندای رهبری خویش را لبیک گفته و فرمایشات ایشان را نصب العین خویش قرار داده‌اند.
 
صفائی تصریح كرد: کارگران در طول تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی ایران چه در زمان مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و چه در دوران دفاع مقدس، پرچمدار عزت و سربلندی کشور عزیزمان بودند و در دوران سازندگی نیز با خودباوری و عزت نفس و با وجود مشکل‌هاي فراوان و در زیر فشار سنگین‌ترین تحریم‌ها، در صف اول عمران و آبادانی کشور ایستادند و تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری در مقابل تمام تحریم‌ها ایستادند و با از جان گذشتگی و خودباوری چرخ‌های صنعتی و اقتصادی کشور را به حرکت درآوردند.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان که حفظ و صیانت از نیروی کار را افتخار خود می‌داند، برای پاسداشت مقام شامخ کارگر و تقدیر از زحمات این قشر خدمتگزار، هفته کارگر امسال را با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کند.
 
بنابر اعلام این اداره‌کل، روز یکشنبه پنجم اردیبهشت به عنوان نخستين روز هفته گرامیداشت کارگر به عنوان "کارگران، امام و انقلاب و ششم اردیبهشت به عنوان «کار، سلامت و نشاط اجتماعی» نامگذاری شده است و عناوین دیگر روزهای هفته کارگر به ترتیب شامل «امید به آینده و تامین اجتماعی»، «کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی»، «زنان، کار و توسعه اجتماعی» و «کار، مهارت و معنویت» می‌شود.
 
وی حضور در گلزار شهدا، دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و کارگران نمونه، برگزاری مسابقات ورزشی کارگران، دیدار از واحدهای کارگری و صنعتی نمونه، برپایی نمایشگاه کتاب و حضور کارگران در نمازهای جمعه سراسر استان را از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده هفته کارگر برشمرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار