شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
رضا کیانی فعال سیاسی در گفت و گو با شوشان:
بدون شک پیروز واقعی انتخابات جریان یا گروهی است که با حفظ اصول اخلاقی و تمکین به قانون اساسی اعتماد عمومی را جلب کند

شوشان: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر لزوم توجه به اصول اخلاقی در انتخابات اظهار داشت: بدون شک پیروز واقعی انتخابات جریان یا گروهی است که با حفظ اصول اخلاقی و تمکین به قانون اساسی اعتماد عمومی را جلب کند .

وی اضافه کرد: باید به حفظ کرامت انسانی و اصول اخلاقی و قواعد صحیح رقابت سیاسی پایبند بود ، ولو اینکه نتیجه انتخابات به سود رقیب رقم بخورد و سعی شود تا کوچکترین حرکتی در راستای تخریب شخصیت افراد و جریانات صورت نگیرد .

رضا کیانی خاطر نشان کرد: جریانات سیاسی باید با آگاهی و دغدغه مندی از ایجاد فضای تخریبی و سلبی جلوگیری کنند و تلاش همه به ایجاد بستری سالم جهت رقابت توام با مشارکت فراگیر معطوف شود.

وی گفت: تمام جریانات سیاسی در قبال معرفی کاندید های خود به افکار عمومی ، از لحاظ شرعی و اخلاقی مسئولند و انتظار می رود انسانهایی حقیقت نگر ، مجرب ، درد آشنا ، پاک دست ،شجاع ، معتقد به توسعه و مدافع حقوق شهروندی ، پرسشگر ، مسلط به قانون اساسی و پاسخگو در برابر ملت به مجلس دهم راه یابند .

کیانی افزود: اخلاص و پافشاری بر اصول و احقاق حقوق ملت و آلوده نشدن به بازیهای پشت پرده و معاملات ناسالم اقتصادی و اجتناب از تنشهای قومی و ارج نهادن به منافع ملی را از منتخبان ملت انتظار داریم و این افراد می بایست عاری از هرگونه موج سواری کاذب به سمت واقعیتهای استان رفته ، فرصتهای سرمایه گذاری در استان ، موقعیت استراتژیک و محرومیتهای منطقه ، توان فرهیخته گان و مطالبات واقعی ملت را در نظر بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:نقش احزاب و نخبه گان در آگاهی بخشی آحاد مختلف جامعه بسیار مهم و ماندگار است .نباید سطح آگاهی و درایت ملت را دست کم گرفت ، سطح مطالبات و نگرش مردم متناسب با تحولات فکری و پژوهشی جهان و همچنین توسعه فضای تکنولوژیک ارتباطی بالا رفته است . در چنین شرایطی نباید شعارهای غیرقابل تحقق سر داد.

وی بیان کرد:می بایست اعتماد ملت را به نحوشایسته ای پاسخ داد و تعامل احزاب و نخبه گان با لایحه های مختلف جامعه تنها به ایام انتخابات منتهی نگردد.
کیانی همچنین گفت: منزلت ایرانی مسلمان ، اخلاقمداری و حفظ حرمت مخالف و منتقد در عرصه های مختلف زندگی به خصوص در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment یه مشت کلی گویی و شعار!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار