اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش، امسال از فارغ التحصیلان ۱۴ رشته دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد، معلم استخدام می کند.

به گزارش تسنیم، مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اعلام اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه ها در 10 رشته دوره متوسطه، یک رشته آموزش ابتدایی، یک رشته مربیان بهداشت و دو رشته امور پرورشی با برگزاری آزمون استخدامی به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد افزود: تعداد قطعی پذیرفته شدگان هنوز مشخص نیست اما توافق های اولیه برای برگزاری آزمون استخدامی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام شده است. 
 
وی زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی را اعلام نکرد اما گفت: این آزمون زمانی برگزار می شود که پذیرفته شدگان آن مرداد امسال به دانشگاه فرهنگیان معرفی و دوره 11 ماهه برای ورود به مدارس در مهر 96 را داشته باشند. 
 
سرپرست دانشگاه فرهنگیان همچنین از پذیرش معلم در 16 رشته تحصیلی از طریق کنکور سراسری خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان در آموزشی چهار ساله به عنوان معلم وارد مدارس می شوند. 
 
مهرمحمدی یادآور شد: آموزش و پرورش به تعداد دانشجویان فارغ التحصیلی از دانشگاه فرهنگیان هر سال استخدام معلم از سایر دانشگاه ها را دارد تا صندلی خالی در دانشگاه وجود نداشته باشد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار