شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
اهواز - ايرنا - استاندار خوزستان گفت: اداره كل حمل و نقل و پايانه ها متولي مرز چذابه است و بايد در اين پايانه مستقر باشد.

عبدالحسن مقتدايي بعد از ظهر شنبه در شوراي گفت و گوي بخش خصوصي و دولتي در سرسراي استانداري خوزستان در حضور تعدادي از فعالان بخش خصوصي و دستگاه هاي دولتي اظهار كرد: كار غيرقانوني و خلاف است كه به غير از اداره كل حمل و نقل و پايانه ها دستگاه ديگري متولي پايانه چذابه باشد و در آن منطقه مستقر باشد.

وي گفت: براي دستگاه هايي كه در پايانه چذابه هزينه كرده اند نيز پروژه تعريف مي شود تا جبران هزينه هاي آن ها بشود. استاندار خوزستان عنوان كرد: مديريتي به غير از مديريتي كه قانون تعيين كرده نمي شود در پايانه باشد.

مقتدايي بيان كرد: دستگاه هاي مرتبط در استان مسئول ايجاد امنيت و سلامت بخش اقتصادي در مرز چذابه هستند. وي با بيان اينكه مواردي كه عرف هستند بايد در مرز چذابه به قانون تبديل شوند اظهار كرد: بعد از يك سال و نيم تصميم گيري و برگزاري جلسات مختلف هنوز تعيين نشده است كه آيا مرز چذابه بازارچه است يا پايانه.

استاندار خوزستان عنوان كرد: ايجاد پايانه ها و بازارچه هاي مرزي در زندگي و معيشت مردم تاثير مستقيم دارد همچون آزاد كردن تردد خودروهاي اروندي كه تاثير زيادي در زندگي خانواده هايي با درآمد متوسط به بالا داشته است.

مقتدايي گفت: از مرز چذابه تا هنديجان مشكلات زيادي وجود دارد و يكي از مشكلات عمده در مرزها براي صادرات كالاها نبود دستگاه بازرسي X-RAYاست كه كالاها مورد بازرسي قرار نمي گيرند و اين مهم مي تواند باعث بروي تخلفاتي همچون قاچاق كالا شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار