اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
آخرین تحولات مرحله دوم انتخابات در خوزستان از رقابت تنگاتنگ و تبلیغات گسترده نامزدها حکایت دارد. در حالی جمعه این هفته مردم شش حوزه انتخابیه اصلی این استان به پای صندوق‌های رأی می‌روند که از صبح پنجشنبه رقابت گسترده تبلیغاتی شهرهای اهواز، بهبهان، ماهشهر، آبادان، ایذه، باغملک و مسجدسلیمان را فرا گرفته است.

در اهواز نامزدها تبلیغات گسترده و تنگاتنگی را از خود نشان داده‌اند، به گونه‌ای که طبق نظرسنجی‌های متعدد سه نامزد مورد حمایت جریان اصول‌گرایان پیشتاز هستند و احتمال کسب سه کرسی این شهرستان را بیش از رقبا دارند.

سه نامزد ائتلافی اصول‌گرایان در اهواز(سیدشریف حسینی، سیدشکرخدا موسوی و شبیب جویجری) با شعار «حامیان اقدام و عمل اقتصادی» پا به عرصه تبلیغات انتخاباتی این مرحله از انتخابات گذاشته‌اند شعاری که عینیت بخشی به آن برای استان و کشور ما در وضعیت کنونی اقتصاد کشور بسیار ضروری به نظر می‌‌رسد و خاستگاه اکثریت مردم است.

اما در حوزه انتخابی آبادان دو نامزد راه یافته به مرحله دوم(سیدمحمد مولوی و غلامرضا شرفی) از ائتلاف اصول‌گرایان هستند که در حال حاضر رقابت بسیار نزدیکی دارند.

ستادهای انتخابی این دو نامزد در اکثر مناطق آبادان برپاست. در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام نیز دو نامزد(حبیب آغاجری و علی گلمرادی) به شکل جدی در حال رقابت انتخاباتی هستند و طبق نظرسنجی‌ها احتمال پیروزی مجدد آغاجری در این دور از انتخابات بسیار زیاد است.

در بهبهان نیز رقابت جدی بین آقایان کشت زر شهردار سابق سردشت زیدون و ضرغامی وجود دارد و به نظر می‌رسد شانس کشت‌زر در این دور از انتخابات بیشتر باشد.

در مسجد سلیمان و همچنین ایذه باغملک نیز رقابت انتخاباتی روز‌به‌روز در حال افزایش است. اگر چه میزان مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات نسبت به مرحله اول در دوره‌هی پیشین کمتر بوده اما به نظر می‌رسد این مرحله از انتخابات در برخی حوزه‌های انتخاباتی همچون اهواز از حضور پررنگ مردم حکایت دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار