شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از بروز حریق در پی استفاده ناایمن از دستگاه سنگ‎جت در محوطه یک تالار عروسی خبر داد.

امیر نجفی اظهار کرد: ساعت 20:12  شب گذشته (یکشنبه) مسئول تالاری واقع در منطقه راه‌بند لوله‌سازی اهواز طی تماس با سامانه 125 این سازمان، خبر از حریق در محوطه این تالار داد.

وی افزود: آتش‎نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از 3 خودرو اطفا حریق در محل حادثه حاضر شدند و بعد از عملیاتی 45 دقیقه‎ای، موفق به مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به ساختمان تالار شندد.

نجفی علت اصلی این حادثه را پرتاب براده‎های مشتعل آهن در جریان استفاده غیرایمن از سنگ‌جت عنوان کرد و گفت: حرارت ناشی از براده‎ها با اصابت به 8 کپسول گاز موجود در محوطه تالار موجب این آتش‌سوزی و سوختن کاغذ و کارتن و سرایت به سیلندرها شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع مسئول تالار در تماس با آتش‎نشانان و حضور سریع ماموران در محل حادثه از گسترش و سرایت آتش جلوگیری و هیچ فردی صدمه ندید.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان توصیه کرد: هنگام استفاده از وسایل کارگاهی و صنعتی، رعایت نکات ایمنی در جلوگیری از حوادث نکته مهمی تلقی می‎شود. این کار معمولا باید با حضور ناظر مربوطه انجام شود تا شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار