اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۲۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
رئيس ستاد انتخاباتي حزب توسعه و عدالت خوزستان :
عارف يزدي الاصل است و بعنوان يك ساكن كوير قطعا در بحث انتقال آب ذي نفع است و دستورات وي در زمان معاون اولي دولت اصلاحات براي انتقال آب...

شوشان : رئيس ستاد انتخاباتي حزب توسعه و عدالت استان خوزستان در گفت و گو با شوشان گفت : سفر آقاي عارف به خوزستان به حضور و سخنراني براي حمايت از ليست اصلاح طلبان قطعا مرتبط با انتخابات هيئت رئيسه و تصاحب عنوان رياست مجلس است تا اينجا بحثي نيست چرا كه يك رقابت سياسي براي گرفتن يك مقام حاكميتي است و هر كدام از نمايندگان مي توانند در آن ورود كنند كه از قرار معلوم فعلا گزينه هاي مطرح آقايان عارف و لاريجاني هستند.

ريون در ادامه گفت : محل بحث اينجاست كه آقاي عارف يزدي الاصل است و بعنوان يك ساكن كوير قطعا در بحث انتقال آب ذي نفع است و دستورات وي در زمان معاون اولي دولت اصلاحات براي انتقال آب از سر شاخه هاي كارون بر كسي پوشيده نيست اينجا بحث ديگر سياسي نيست و ربطي به اصلاح طلب و اصول گرا ندارد چرا كه بحث عدم انتقال آب از كارون يك مطالبه ملي براي خوزستاني هاست و قطعا همه مردم خوزستان نسبت به انتقال آب حساس هستند.

رئيس ستاد انتخاباتي حزب توسعه و عدالت خوزستان در ادامه افزود : وظيفه ما به عنوان فعال در زمينه سياسي و اجتماعي چه اصول گرا و چه اصلاح طلب روشنگري براي هم استاني ها است و هر تلاشي كه در بحث مباحث سياسي مي نماييم براي بهبود وضعيت استان خواهد بود پس بايد با مردم صادق باشيم لذا عرض مي كنم كه حضور عارف در خوزستان براي گرفتن راي رياست مجلس است و رياست عارف در مجلس قطعا ميتواند به سطح نفوذ وي كمك كند و ايشان به عنوان يك ذينفع در خصوص انتقال آب به كوير را خواسته يا نا خواسته تقويت كرده ايم.

اين فعال سياسي اضافه كرد : عارف بايد پاسخ مباحث انتقال آبي كه در زمان دولت متبوعش اتفاق افتاده را به مردم خوزستان بدهد.

عادل ريون در پايان از مردم خواست تا با عدم حضور و تحريم اين ميتينگ سياسي اعتراض خود را به حضور عارف نشان بدهند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۵
comment
comment
فروتن کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
comment
3
2
comment عرض سلام، ادب و احترام
بسیار خوشحالم که مواظب هستید و حواستان به خوزستان و انتقال آب از سرشاخه ها می باشد. درست می فرمایید انتقال آب به هر دلیل و به هرکجا به نفع مردن نیست و حتی مردم عادی هم نسبت به این قضیه حساس می باشند.
اما چرا حالا و الان باید نام عارف برده شود.
باور کنید بنده به هیچ عنوان سیاسی نمی باشم فقط این را می دانم بیاییم به خوزستان و مردمش نگاه مهربانی داشته باشیم و بخواهیم غمخوار مردم باشیم، به مردم به چشم آدم و هم وطن و هم استانی و همشهری نگاه کنیم نه به چشم و نگاه فرصت.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
comment
3
1
comment عالي احسنت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
comment
1
3
comment اآقای ریون شما لطفا [...] لام نیست درباره کسی حرف بزنی که کارنامه اش مشخصه نخبه جهانیه فوق لیسانس و دکترایش را از هاروارد گرفته
[...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
comment
3
1
comment درود بر ريون حرف دل همه مردم را زديد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment احسنت خدا خيرش بده ايشون حرف حساب ميزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار