اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
وی ادامه داد: فولاد با توجه به کار آکادمیک و اصولی که دنبال می‎کند، به نوعی آبروی فوتبال خوزستان و ایران است. کار مهمی که ما انجام می‎دهیم این است که بازیکنان خوبی را به باشگاه‎ها و تیم‎ملی تزریق کرده‎ایم و می‎کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان فولادخوزستان درخصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: با توجه به برنامه‎ریزی‌های باشگاه فولاد، چنین موفقیت‎هایی دور از ذهن و غیرطبیعی نیست.
 
موسی سواری ، در خصوص قهرمانی قرمزپوشان در لیگ برتر نوجوانان کشور اظهار کرد: ما با توجه به کار آکادمیکی که طی سالیان اخیر آغاز کرده‌ایم توانستیم به این موفقیت‎ها دست پیدا کنیم.
 
وی ادامه داد: فولاد با توجه به کار آکادمیک و اصولی که دنبال می‎کند، به نوعی آبروی فوتبال خوزستان و ایران است. کار مهمی که ما انجام می‎دهیم این است که بازیکنان خوبی را به باشگاه‎ها و تیم‎ملی تزریق کرده‎ایم و می‎کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان فولادخوزستان با بیان این‎که در حال حاضر به هر باشگاهی که نگاهی انداخته شود، اثری از آکادمی فولاد در آن دیده می‎شود، گفت: با وجود این هیچ‎کس اشاره و توجهی به کارهای مثبت باشگاه فولاد نمی‎کند.
 
وی افزود: سال گذشته فولاد در تمام رده‎های سنی پایه مقام اول کشور را کسب کرد و تنها تیم نونهالان آن نایب‌قهرمان شد و با توجه به برنامه‎ریزی که باشگاه فولاد انجام می‎دهد، این موفقیت‎ها دور از ذهن و غیرطبیعی نیست.
 
سواری عنوان کرد: در سه سالی که تیم نوجوانان ما به صورت پیاپی مقام قهرمانی کشور را کسب کرد، همواره سعی کردیم بومی‎گرایی کنیم و توجه ویژه‎ای به بازیکنان اهوازی داشته باشیم و آن‎ها نیز نشان دادند، توانایی انجام کارهای سخت را دارند.
 
وی در خصوص رکورد 48 بازی بدون شکست تیم نوجوانان فولاد در لیگ برتر نیز اظهار کرد: ما در حال حاضر سومین فصل پیاپی است که نباخته‎ایم که واقعاً کار بزرگی است. در این مدت تنها باخت ما در فصل 93 – 92 مقابل پرسپولیس ارومیه در این شهر بوده است که در همان سال نیز قهرمان شدیم و خدا کمک کرد و دو فصل بعد از آن نیز باز هم به مقام قهرمانی رسیدیم.
 
سرمربی تیم نوجوانان فولادخوزستان راز تداوم و دفاع از عنوان قهرمانی تیمش را طی سه فصل نیز این‎گونه بیان می‎کند: "در ابتدا باید بگویم با توجه به این‎که در رده‎های سنی پایه شرایط به گونه‎ای است که با تغییر سن بازیکنان، رده سنی آن‎ها نیز تغییر می‎کند، برنامه‎ریزی من طوری است که همواره بازیکنان را با یک سال کمتر انتخاب می‎کنم تا در فصل بعد بتوانیم حداقل 50 درصد تیم را حفظ کنیم.
 
وی افزود: استراتژی که برای بازیکنان طراحی کرده‎ام این است که اولویت برای ما برد و باخت نیست بلکه نمایش فوتبال گروهی است و به این ترتیب استرس را از روی دوش بازیکنان بر می‎داریم و به همین دلیل است که آن‎ها خیلی روان بازی می‎کنند. در تیم ما بهترین بازیکن وجود ندارد و بهترین بازیکن ما، کل تیم است.
 
سواری در پاسخ به این سوال که چه برنامه‎ای برای فصل آینده دارد و آیا باز هم روی نیمکت قرمزپوشان می‎نشیند؟ عنوان کرد: باید ببینم برنامه باشگاه چیست و هنوز چیزی مشخص نیست.
 
او در پایان با تشکر از مجموعه شرکت و باشگاه فولادخوزستان گفت: جا دارد از مدیرعامل، مدیر تیم‎های پایه، همکاران در باشگاه و شرکت و همچنین دستیارانم تشکر ویژه‎ای داشته باشم که هیچ‎گاه دست از حمایت برنداشتند و همچنین از بازیکنانم نیز باید تشکر کنم که زحمات اصلی روی دوش آن‎ها بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار