شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳

امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم ها ی دشمنان علیه ایران همچون نردبانی برای ترقی كشور در تمامی بخش ها است.

آیت الله محسن حیدری با اشاره به سالروز شروع تحریم ها علیه ایران ازسوی آمریكا اظهار داشت: در سال 59 كشور ایران از سوی آمریكا مورد تحریم قرار گرفت و تا به امروز نزدیك به 32 سال است كه كشور درتحریم است.

وی افزود: هدف كشور آمریكا از این عمل خسته كردن ملت ایران از انقلاب اسلامی است كه هیچگاه با بصیرت بالای مردم به هدف خود نخواهند رسید.

امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم ها از سوی دشمنان انقلاب اسلامی باعث استقلال هر چه بیشتركشور شده است و زیان این حركت به خود مستكبران برگشته است.

وی همچنین با اشاره به پیروزی اسلام خواهان كشور مصر در هفته گذشته افزود: با حضور مردم متدین و جوانان مسلمان، ملت مقتدر مصر علیه ظلم پیروز شد و پیام كشور ایران به رییس جمهوری جدید مصر محمد مرسی این است كه فریب عهدنامه ها و جریانات دشمنان اسلام را نخورد چرا كه مردم مصر اجازه دخالت دشمنان را نخواهند داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز صنعت و معدن بیان داشت: صنعت و معدن بخشی از اقتصاد است كه در توسعه هر چه بیشتر كشور و استان خوزستان تاثیر گذار است . سرمایه گذاری در این بخش در پیشرفت هر چه بیشتر كشور نقش بسزایی دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار