شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱

طرح کتاب خوانی با عنوان «یک قاچ کتاب» هم‌زمان با آغاز فعالیت تابستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، سعید گل گل مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت : در این طرح که از 10 خردادماه آغاز شده است، هر خانواده می‌بایست حداقل 15 دقیقه در روز به صورت گروهی (والدین و اعضا) مطالعه داشته با شد و زمان، نام کتاب، مدت زمان مطالعه و آنچه آموخته‌اند را در فرمی که از سوی کانون طراحی و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است ثبت کنند.

وی در ادامه از دیگر ویژگی‌های این طرح سخن گفت و افزود:  در این برنامه هر خانواده می‌بایست دو خانواده دیگر را به صورت زیر گروه تشویق به مطالعه کند.

گل گل همچنین یادآور شد:در نهایت پس از پایان  زمان این طرح در 10 تیرماه سال جاری، ضمن بررسی  فرم‌های مربوطه و ارزیابی   سیر مطالعاتی خانواده‌ها در این برنامه از خانواده‌های موفق در امر مطالعه تقدیر خواهد شد.

این مسوول فرهنگی در پایان هدف از برگزاری این برنامه را  تشویق کودکان و نوجوانان و همچنین والدین آن‌ها به مطالعه بیشتر در منزل و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اعلام کرد.

گفتنی است : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 4۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار