اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
یادداشت علی ساری کاندیدای اصلاح طلب اهواز در روزنامه شرق / توسعه؛ خواست مردم و ائتلاف امید
پیروزی لیست امید در مرحله اول در حوزه انتخابیه اهواز نشان داد تمایل عمومی به نامزدهایی است که همراه با گفتمان اعتدال حرکت کنند.
شوشان: علی ساری کاندیدای اصلاح طلب اهواز در یادداشتی در روزنامه شرق در شماره امروز نوشت: درباره اهمیت ترکیب مجلس دهم و اثری که روی توسعه ایران و مناطق مختلف کشور دارد، در ماه‌های اخیر حرف و سخن بسیار گفته شده است. حداقل در حوزه انتخابیه استان خوزستان، تأکید نامزدهای ائتلاف امید به عنوان ائتلافی مورد اقبال اقشار مختلف مردم، بر برآورده‌کردن مطالبات مردم این منطقه با درنظرگرفتن حد و حدود وظایف نمایندگی و اختیارات قوه مقننه است. 

استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر اقوام و بهره‌مندی کافی همه شهروندان ما از مؤلفه‌های توسعه‌بخش اعم از کاهش فساد، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه، در فرصت چهارساله مجلس دهم تا حد زیادی قابل دسترس است. در نظارت بر عملکرد مدیران و درعین‌حال یاری دولت یازدهم، مواجهه علمی با مسئله ریزگردها برای ارتقای کیفیت زندگی و حفاظت از سلامت شهروندان این خطه، اهمیت بسیاری دارد. 

بنا شده با گفت‌وگوی علمی و کارشناسی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه با سازمان حفاظت محیط زیست، این مسئله را به طور متناوب پیگیری کنيم و پیشرفت کار را به مردم گزارش دهیم. در کنار اینها، تأمین مطالبات فرهنگیان، بازنشستگان و گروه‌های آسیب‌پذیر ازجمله برنامه‌های نگارنده و دو نامزد توانمند فهرست امید یعنی آقایان همایون یوسفی و جواد کاظمی‌نسب(الباجی) است. بر این اساس، ما متعهد شده‌ایم به دنبال صلح و آشتی، منادی اخلاق‌مداری، ادب و وفای‌به‌عهد باشیم و کاهش فقر را در رأس اولویت‌ها قرار دهیم. درعین‌حال می‌خواهیم منافع منطقه‌ای را در چارچوب منافع ملی پیگیری کنیم. خوشبختانه تحلیل نتایج انتخابات مرحله اول نشان می‌دهد اکثریت مردم ایران به دنبال نمایندگانی هستند که همراه با خواست اکثریت ایرانیان، گفتمان اصلاحات و اعتدال را نمایندگی کنند.

 در این دوره از انتخابات، رقابت قومی و شعارهای قومی رنگ باخت و گفتمان و فهرست‌های سیاسی محور رقابت‌ها قرار گرفت. پیروزی «لیست امید» در مرحله اول در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، نشان داد تمایل عمومی به نامزدهایی است که همراه با گفتمان اعتدال حرکت کنند. مردم مترقی اهواز در مرحله اول انتخابات با شور و نشاط به «لیست امید» رأی دادند تا کیفیت زندگی آنان بالاتر برود و اهواز با استانداردهای روز یک کلان‌شهر، توسعه یابد. 

کارگروه‌های علمی در این چند ماه، سیاست‌ها و برنامه‌های مشترک کاندیداهای اصلاح‌طلب اهواز را تدوین کرده‌‌اند تا با ایجاد تفاهم و ائتلاف بین گروه‌های مختلف سیاسی و قومی و همراهی همه شهروندان، زمینه پیشرفت و توسعه منطقه و سپس ایران عزیز را بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار