شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
سرپرست معاونت خدمت شهری شهرداری اهواز از جمع‌آوری دست‌فروشان از خیابان نادری شرقی خبر داد.
 
علیرضا حلاج با اشاره به پهن کردن بساط دست‌فروشی در منطقه نادری شرقی، اظهار کرد: پس از جمع‌آوری دست‌فروشان از خیابان نادری غربی، شاهد بودیم که بساط دستفروشی دوباره در خیابان نادری شرقی پهن شد و دستفروشان به جای فعالیت در مکان تعیین‌شده، به خیابان نادری شرقی کوچ کردند.
 
وی افزود: دستفروشان با فعالیت در نادری شرقی، هر کدام بخشی از خیابان را به خود اختصاص داده و با خط‌کشی روی زمین و نوشتن نام خود بر روی زمین، برای خود محدوده درست کردند و بساط خود ر پهن کرده و اقدام به دست‌فروشی کردند.
 
حلاج گفت: شب گذشته نیروهای شهرداری و انتظامی همراه با یگان ویژه، نسبت به جمع‌آوری دست‌فروشان از خیابان نادری شرقی اقدام کردند و اکنون دیگر دست‌فروشان در این محل مشاهده نمی‌شوند.
 
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: دست‌فروشان جهت کسب و کار باید به پارک ربیع بروند. به منظور تسهیل رفت و آمد نیز خط اتوبوس‌های رایگان جهت خدمات‌رسانی در مسیر پارک ربیع برقرار شده و نیروهای انتظامی نیز جهت برقراری امنیت پارک ربیع، مستقر هستند.
 
حلاج بیان کرد: دست‌فروشان اجازه پهن کردن بساط کسب و کار خود را در دو بخش غربی و شرقی خیابان نادری ندارند و در صورت مشاهده، با دست‌فروشان متخلف برخورد شده و جمع‌آوری خواهند شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار