اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم، بر لزوم پرهیز از نگاه جناحی به برنامه ششم توسعه تاکید کرد.
 
اسماعیل جلیلی اظهار کرد: نباید برنامه ششم را حاصل فکر یا متعلق به یک گروه دانست بلکه برنامه ششم برنامه نظام جمهوری اسلامی در پنج سال آینده است.
 
وی افزود: ما در موضوعاتی که ملی و فراجناحی است، نباید دغدغه‌های جناحی را حاکم کنیم بلکه باید با نگاه جامع‌نگر اقدام کنیم و به سمت برنامه کلانی برویم که برنامه جمهوری اسلامی در پنج سال آینده باشد و هدفگذاری آن به کل کشور تعمیم یابد.
 
این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم همچنین گفت: ما امیدواریم مجلس آینده نیز همین نگاه فراگیر را به برنامه ششم داشته باشد.
 
جلیلی درباره روند بررسی برنامه ششم در مجلس نیز خاطرنشان کرد: تلاش کمیسیون تلفیق این است که رسیدگی به مصوبات کارگروه‌های تخصصی و پیشنهادات کمیسیون‌ها و اعضا و لایحه دولت را تا پایان هفته به سرانجام برسانیم.
 
وی بیان کرد: البته در این باره دو نظر وجود دارد؛ یکی اینکه فرصت کافی برای به اتمام رساندن پیشنهادات نیست و دیگر اینکه اگر پیشنهادات اولویت بندی شود این امکان وجود خواهد داشت که تا پایان اردیبهشت ماه رسیدگی به برنامه ششم را در دستور کار قرار دهیم. البته باید قدری پیش برویم که ببینیم این امکان فراهم خواهد شد یا خیر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار