اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
معاون سیاسی استاندار خوزستان در گفتگو با شوشان
در حوزه های انتخابیه ای که احساس شده ممکن است بین هواداران دو کاندیدا تنشی ایجاد شود از نظر امنیتی تدارکات ویژه ای دیده شده است

شوشان:  معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری دومین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ماه به شوشان گفت: تمهیدات زیادی برای سالم برگزار شدن انتخابات اندیشیده شده است.

 فرج الله خبیر  افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته تاکید بر آموزش صحیح نیروهای برگزار کننده ی انتخابات به شرح وظایف خویش است به صورتی که تسلط کامل به امر برگزاری انتخابات پیدا کنند و بتوانند در موقعیت های خاص ،عمل مناسب را انجام دهند .

به گزارش شوشان ، خبیر با اشاره به اینکه اعضای شعب اخذ رای، مامورین و محافظین صندوق ها، بازرسین و نمایندگان فرماندار تحت این آموزش ها قرار گرفته اند ، اظهار کرد: این افراد با فراگیری این آموزش ها در شرایط خاص و با اتکای به قانون به درستی به وظایف قانونی خود عمل می کنند .

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان افزود: در حوزه های انتخابیه ای که احساس شده ممکن است بین هواداران دو کاندیدا تنشی ایجاد شود ،از نظر امنیتی تدارکات ویژه ای دیده شده است و فرمانداری ها و بخشداری ها در آن مناطق تقویت شده است و با افزایش نیروها در چنین مناطقی ،امکان کافی جهت رویایی به مسائل مختلف فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در عین حال امکانات لازم و مورد نیاز نیز از نظر پرسنلی و تداراکاتی برای شعب اخذ رای تامین شده است و فرمانداران و بخشداران در این خصوص مشکلی نخواهند داشت .

خبیر همچنین با تاکید بر برگزاری یک انتخابات سالم، گفت: دستور صریح استاندار مبنی بر بی طرفی عوامل اجرایی انتخابات است و طی جلساتی که در این خصوص از سوی استاندار و ستادهای انتخاباتی برگزار شده است بر لزوم بی طرفی این افراد قاطعانه تاکید شده است.

وی گفت : ما مامور به تکلیف هستیم و نه مامور به نتیجه و وظیفه داریم تا انتخابات را سالم برگزار کنیم و باید شرایطی را ایجاد کنیم تا از رای مردم صیانت شود و امیدواریم کسانی که شایستگی دارند به مجلس راه پیدا کنند . 

به گزارش شوشان ، انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در 6 حوزه انتخابیه اصلی اهواز، مسجدسلیمان، بهبهان، ماهشهر، آبادان و ایذه برگزار می‌شود که این حوزه ها شامل 10 حوزه فرعی نیز می باشد.

حوزه‌های فرعی در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک (باغملک)، در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان (اندیکا، لالی و هفتکل)، در حوزه انتخابیه ماهشهر (هندیجان و امیدیه)، در حوزه اهواز (کارون، حمیدیه و باوی)، در حوزه بهبهان (آغاجاری) و در آبادان نیز بدون حوزه فرعی و به‌تنهایی به‌عنوان یک حوزه اصلی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار