اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
شوشان: ساعت 8 صبح دوشنبه مردی در تماس با پلیس 110 ادعا کرد دقایقی پیش در خیابان شهید تندگویان آبادان دو جوان داخل خودرویی به زنی دستبرد زدند.

 مأموران کلانتری 18 شهری آبادان بلافاصله وارد عمل شدند و زنی به نام ساناز را تحت تحقیق گرفتند. وی گفت برای رفتن به سرکار سر خیابانی که خانه‌مان آنجاست منتظر سرویس بودم که ناگهان دو جوان با خودرویی جلوی پایم ایستاده و مرا به زور سوار خودرویشان کردند. شیشه‌های خودرو دودی بود و داخل دیده نمی‌شد که یکی از آنها با زور سر مرا به سمت پایین فشار داد و با تهدید تفنگ و ساطور طلاهایم را از دستم درآوردند و مرا در نزدیکی خرمشهر رها کردند.

ساناز که از ترس به خود می‌لرزید گفت اینقدر ترسیده بودم حتی نتوانستم پلاک خودرویشان را یادداشت کنم و چهره آنها را هم ندیدم اما آنها در بین راه در یک جایگاه سی‌ان‌جی توقف کردند که صدای گوسفند نیز از اطراف می‌آمد.

با این شکایت سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پلیس آبادان با تشکیل جلسه‌ای با رؤسای کلانتری‌های یگان‌های تخصصی،  دستگیری این دو دزد را در دستور کار پرسنل تحت فرمانش قرار داد که مأموران آبادان با شگردهای خاص پلیسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته سطح شهر و اظهارات ساناز، دزدان را شناسایی کردند و فرشاد 22 و قادر 23 ساله از روستای خرخره آبادان را تحت تعقیب گرفتند که مأموران با استفاده از منابع اطلاعاتی توانستند مخفیگاه دزدان را در نخلستان‌های اطراف روستا شناسایی کنند و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه بدون هیچ مقاومتی هر دو دزد را دستگیر و طلاجات سرقتی را نیز کشف کردند.

فرشاد و قادر بلافاصله پس از مواجهه حضوری با ساناز شناسایی شدند و اقرار کردند به خاطر بیکاری و مصرف شیشه دزدی کرده بودند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار