اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
شوشان: مرادعلی سعیدی پور از فعالین اصلاح طلب خوزستان در ایذه در گفت و گو با شوشان گفت: شعور مردم برای شرکت در انتخابات شور و شوقی در این منطقه ایجاد کرده است که همچون دور اول انتخابات در هفتم اسفند نود و چهار حضوری حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: اصلاح طلبان خوزستان و کشور با درک صحیحی که از اوضاع منطقه و کشور دارند به این نتیجه رسیدند ، در حوزه هایی که از اصلاح طلبان کسی تایید صلاحیت نشده بود از کسانی پشتیبانی کنند که بیشترین نزدیکی را به مشی اصلاح طلبی و اعتدالگرایی را داشته باشند. در این حوزه هم جناب آقای طباطبایی نزدیکی بیشتری به این شیوه ی سیاسی داشته و دارد . بنابراین تصمیم گرفته شد تا از ایشان حمایت شود و وی را درفهرست نامزدهای لیست امید قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا قرار بود دکتر عارف برای حمایت از نامزد این لیست سفری به ایذه و باغملک داشته باشند اما تنگنای زمان این مهم را ممکن نساخت. به همین دلیل تصمیم گرفته شد ، پیامی ضبط شده را خطاب به مردم ایذه و باغملک ، بفرستد.

وی افزود:  اینکار با هماهنگی بزرگوارانی چون کیانوش راد و سید جابر موسوی انجام شد . در ادامه اینجانب ، با دکتر عارف در خصوص حمایت ایشان و اصلاح طلبان از آقای طباطبایی صحبت کردم. عارف بیان داشت که علاقه مند بودم تا حضوری خدمت مردم لر تبار منطقه اعم از بختیاری و جانکی و بهمه ای برسم ، اما تنگی وقت این فرصت را نداد بنابراین در اولین فرصت ممکن خدمت مردم ایذه و باغملک خواهم رسید که امیدوارم این فرصت بزرگ را مردم منطقه با حمایت از نامزد لیست امید یعنی جناب آقای سید جمال طباطبایی و حضوراینجانب در جشن پیروزی وی که پیروزی نامزد لیست امید است فراهم کنند.

عارف در ادامه از همه ی کسانی که خود را اصلاح طلب می دانند و یا به این خط فکری و سربلندی ایران اسلامی باور دارند خواست تا روز جمعه دهم اردیبهشت با حضور در پای صندوق های رای در حوزه ی ایذه وباغملک به آقای طباطبایی رای دهند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خانم کیانپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment واقعاجای تشکرازآقای مرادعلی سعیدپوربه خاطرکارهایی برای نماینده ما وجناب آقای سیدجمال بتونه جبران زحمات برای ایشان سپاس ودرود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment به امیدپیروزی سیدجمال طباطبایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار