شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹

شوشان : مثل معروفی هست که می گوید : همیشه رمضان، یک بار هم شعبان! در راستای این مثل، امسال مرغ در ماه مبارک شعبان، به حدی بالا رفته که مسئولان بعید است بتوانند با تلاش و کوشش روزافزون خود، در ماه رمضان قیمت مرغ را از این هم بالاتر ببرند!

در روزهای گذشته شهروندان خوزستانی در تماس های مکرر با ذره بین بدستان از گرانی مرغ، انتقاد می کردند ما نیز گفتیم به همت مسئولان امر به طور حتم این مشکل مقطعی بوده و به زودی حل خواهد شد. تا اینکه در یکی دو روز گذشته به کرات با تماس های مردمی مواجه شدیم که اذعان می کردند پس از رسیدن مرغ در اهواز به رقم نجومی کیلویی 7 هزار تومان دیگر مرغ فروشی ها به بهانه عدم کشتار روز اعلام می کنند مرغ برای عرضه ندارند!

امیدواریم این قحطی مرغ در بازار اهواز ربطی به دستور استاندار خوزستان مبنی بر ارزان شدن مرغ نداشته باشد چرا که آن وقت مجبور می شویم برویم از نارمک یا حداقل محل زندگی استاندار مرغ تهیه کنیم! به نظر می رسد در آستانه اعیاد شعبانیه که مردم مومن استان نذورات فراوانی و مراسمات مختلفی برگزار می کنند گرانی لجام گسیخته مرغ که متعاقب گرانی های اخیر اتفاق افتاده است کام بسیاری را از شهروندان خوزستانی را تلخ کند. به جاست مسئولان امر از جهاد کشاورزی، صنعت و تجارت استان، اداره کل تعزیرات و استانداری خوزستان نسبت به حل این مشکل سریعا اقدام نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار