اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: در لغو دربی اهواز بحثی بابت تلافی اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس مطرح نبود و این مسئله فقط از روی دلسوزی بود.

کاظم طالقانی د درمورد دلیل لغو برگزاری بازی فولاد خوزستان و استقلال اهواز عنوان کرد: بنا به مسائلی که مدنظر مسئولان بود در جلسات متعددی که روز گذشته برگزار کردیم شورای تامین استان و شهرستان که مسئول امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی هستند به این جمع‌بندی رسیدیم که بازی فولاد و استقلال اهواز به روز 11 اردیبهشت موکول شده و دیدار استقلال خوزستان و راه‌‌آهن در ورزشگاه غدیر برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال خوزستان درمورد اینکه چرا این خبر اینقدر دیر بیان شد، اظهار داشت: مباحث متعددی در این مورد مطرح بود و ما تلاش می‌کردیم تا با وجود همه مشکلات شرایط برگزاری بازی در تاریخ مقرر را فراهم کنیم. درنهایت در جلساتی که داشتیم تصمیم بر این شد که بازی روز دیگری انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از مقصر دانستن شورای تامین از سوی سازمان لیگ برای برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی به نظر می‌رسید شورای تامین با لغو یکی از مسابقات روز گذشته به نوعی در حال مقابله با سازمان لیگ است عنوان کرد: قسم می‌خورم بنده که در تمام جلسات حضور داشتم چنین مساله‌ای مطرح نبود. اگر تصمیمی گرفته شد از روی دلسوزی بود چرا که واجب‌ترین مساله این است که مردم با خیال راحت و در آرامش پای صندوق‌های رای حاضر شوند. فقط جهت تامین امنیت انتخابات این کار صورت گرفت.

طالقانی در پایان در مورد اینکه آیا ممکن است در بازی‌های هفته سی‌ام لیگ برتر که بار دیگر دو تیم اهوازی به طور همزمان میزبان هستند تغییری در زمان برگزاری بازی به وجود بیاید خاطر نشان کرد: هنوز چنین چیزی مطرح نشده و نمی‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار