اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
 معاون امنیتی و انتظامی وزیر كشور گفت: تا كنون در تمام حوزه های انتخابیه امنیت و آرامش برقرار است و هیچ مورد سوء امنیتی در كل كشور نداشتیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات كشور، حسین ذوالفقاری روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: در 21 استان كشور كه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، بر اساس پیش بینی ما سه منطقه را در وضعیت امنیتی قرار دادیم كه این سه منطقه استان های خوزستان، چهارمحال بختیاری و فارس هستند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر كشور گفت: مناطقی كه قرمز اعلام شده بود، نیروهای كمكی از مناطق همجوار اعزام شده و كاملا آمادگی كنترل وضعیت های خاص وجود دارد.

ذوالفقاری افزود: تنها موردی كه داشتیم، در منطقه ممسنی فارس بود كه البته بررسی اولیه صورت گرفته یك موضوع غیرامنیتی و واكنش طرفداران كاندیداها بوده كه از سوی افرادی به افرادی دیگر به صورت بی هدف تیراندازی شده است.

وی ادامه داد: در این اتفاق، چهار نفر از افراد عادی مجروع و به بیمارستان انتقال داده شده اند و در حاضر نیز امنیت در این منطقه برقرار است و نیروها در آنجا مستقر هستند و نظارت ادامه دارد. در آخرین بررسی، ضاربین شناسایی شدند كه به دنبال دستگیری آن ها هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر كشور همچنین در پاسخ به سوالی درباره وجود تنش در منطقه پارس آباد استان اردبیل گفت: تنشی در حد این كه با مشكل امنیتی برخورد كنیم نداشتیم. در سطح مشكل امنیتی، بجز نورآباد ممسنی، در جای دیگری موردی نداشتیم.

ذوالفقاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینكه آیا در این ایام با فعالیت گروه های تروریستی در مرزها مواجه بودید، اظهارداشت: مورد خاصی در این زمینه نداشتیم. تنها مورد، قبل از انتخابات بود كه درگیری در منطقه خاش را داشتیم و شب هنگام دو دستگاه پژو به نیروهای درحال گشت یگان تكاور نیروی انتظامی حمله كردند و سه نفر از نیروهای انتظامی را شهید و یك نفر نیز مجروح كردند.
وی ادامه داد: نیروهای اطلاعات این تیم را شناسایی كردند كه سه نفر از آنها در درگیری به هلاكت رسیدند و تمام تجهیزات و امكانات و سلاح و مهماتی كه در اختیار داشتند ضبط شد.

وی یادآور شد: این اتفاق یك اقدام شرارت آمیز بود كه توسط كسانی كه در حوزه قاچاق مواد مخدر فعالیت می كردند رخ داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار